• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • after eight

Absolut! Och egentligen borde man ju ha en saftblandare som lyser redan ett par dagar efter ÄL, så att man vet om det har tagit sig. Om världen styrdes av kvinnor skulle den se annorlunda ut. Då skulle någon redan ha uppfunnit eller fixat sådana här saker.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Dulia

God morgon!
    Sitter på jobbet och känner att jag vill gå hem. Jag sitter och försöker reda ut sekretesslagen samt vad jag måste/inte måste göra. Tingsrätten vill att jag ska göra en grej som jag inte alls vill göra och nu försöker vi hitta något i lagtexten som styrker det hon (tingsrätten) säger eller det vi säger *suck* Jag orkar inte med sånt här!!!

Inatt drömde jag att jag hade två döttrar men jag bara blandade ihop dom hela tiden. Desutom kom jag aldrig ihåg vad min yngsta dotter hette utan jag gissade varje gång jag skulle ropa på henne. Det var en riktigt jobbig dröm!

Vi kallar bebisen i magen för MrBean eller Bean. När vi gjorde VUL såg h*n ut som en liten böna så då blev det MrBean.

Hoppas ni alla får en bra dag!!

• Hannnas

ae.. haha helt sant

Kick.. förstår det.. man kan ju inte förutse ev mf heller... skit är det.. men nu är det tredje gången gillt ju

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Någon som har förslag vad man ska göra åt byx-problemet?

Stanna där du är! ♥
  • JUSTer

Jag skulle vilja ha genomskinlig mage så slapp man alla ul och kunde hålla koll hela tiden ändå! Skrattande

Gravid - v. 9
  • Hannnas

Kick... kö leggings jag använder inte annat nu

• JUSTer
    Kickan 84 skrev 2007-01-22 09:40:52 följande:
    Jag får inte plats i mina jeans!
    "The story of my life" Så har jag det jämt! Flört

Strechjeans har jag börjat använda sedan jag fick Sara. Mest för att man hänger på golvet mycket mer än förr och det blir mycket bekvämare då. Det är jag tacksam för nu.

Men annars - använd inte jeansen då. Du kan säkert plocka fram dem igen efter du fött barn och ha dem då. (*asg*)
    Gravid - v. 9
  • lurksmulan

Dulia: Ha ha, vilken jobbig dröm! När jag väntade Laban drömde jag att jag hela tiden tappade bort våra katter! Jag brukade åka buss med de i en korg och så var alla borta hela tiden! Man behöver inte vara psykolog för att fatta vad det handlar om!

Nu har jag bokat vul på tordag 10.05! Nu jäklarns ska det bli slut på mitt gnäll!

• Hannnas

lurkis.. då hinner du t o m före mig med ditt vul jag ska dit kl 14

• Kickan 84

Haha, men leggings? är inte det typ Tights?!

Hm, vad tusan, kan jag åka till skolan i svarta träningsbyxor?!

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!