• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Kickan 84

Jag är mest orolig, har ju haft två missfall innan och detta plusset kom efter ELVA månder och massa medicinering som du kanske vet, så oron är nog ännu större än hos "andra" kan jag tro... försöker att ta en dag i taget.

Stanna där du är! ♥
  • hemligaärtan

Det har jag full förståelse för. Jag har ju "bara" haft ett MF, men känner också oro. Försöker att inte tänka så mycket på det, utan glädja mig, men visst finns det där i bakhuvudet.

• Kickan 84

Jo, det känns ju extra tufft när man i princip knappt ens kan bli gravid på egen hand heller, har bara haft en egen ägglossning på hela vår försökstid, den senare framkallad av pergotime... så det känns ju väldigt jobbigt hela "svängen" så vill inte tillbaka dit igen!

Stanna där du är! ♥
  • hemligaärtan

Nej, vi får verkligen hoppas att ingen av oss behöver det! Vi får ta en dag i taget, som du säger.

Nu skall jag mumsa i mig en skål glass framför TV:n. Kram!

• Kickan 84

Kram! Ska också logga ur!

Stanna där du är! ♥
  • MHoof

Morron girls!

ÅH va fina magar ni har Jag ska ta en ny ikväll eller imorrn och lägga upp så får ni se.

Jo jag ska iväg å jobba kl 6 om ni undrar vad jag gör uppe såhär dax. Slutar 12 å sen skola mellan 13 å 15. Skön dag va?

Tror min bebis kände av att pappa inte va hemma igår. *hehe* Den vred omkring där inne och jag sa: Snaaart kommer pappa hem och pussar på dig och pratar lite med dig...då vart den lugnare Gosigt!

• MHoof

Jo det var det oxå ja...

Läste nyss i Aftonbladet där det stod om transfetter, att dom kan minska kvinnors fertilitet med upp till 70%, med ett intag av endast 4 gr/dag. Hemskt...tänk om det är därför det tog lite längre tid för oss? Det finns ju nästan i all mat!

• Hannnas

Värst vad du är morronpigg Believer

Morron giirlis jag har varit vaken sen 4 (slickat lite på N ) så jag får se än så länge om jag kommer iväg till jobbet *hoppas*

Kickan 84 skrev 2007-01-21 20:29:45 följande:
    Jag är mest orolig, har ju haft två missfall innan och detta plusset kom efter ELVA månder och massa medicinering som du kanske vet, så oron är nog ännu större än hos "andra" kan jag tro... försöker att ta en dag i taget. Stanna där du är! ♥
    Ang oron så tror jag inte den går att jämföra alls, varken med sig själv el andra... för visst tycker man att jag borde oroa mig ihjäl mig med 4mf i ryggsäcken men det är inte så fasligt faktiskt, visst vissa dagar men nja... så det är nog snarare tid och personbundet

O ang brösten.. mina ömmade ju inte heller, o absolut inte vårtisarna de började ju ömma först på nätterna senare... så det är säkerkligen ingen fara, bröst är totalt opålitliga grav.kännare oavsett hur man haft det tidigare så summan.... ingen fara
    .?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • MHoof

Hanna: Oj, ja du är värst du. *haha* Usch å fy å bläää för spya
    Hittade ni nåt kul igår då på shoppingturen?

• MHoof

Nä om man skulle ta å bege sig iväg nu då.
    Hörs senare (om jag inte är fööör trött ikväll)

Svar på tråden Pladdertråden!