Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Magda... jo vi hittade en men jag vet inte om A har bestämt sig det var en kritstrecksrandig kavajaktig jacka.. jättefin

Förstår att du väntar lite, men det är ju såå positivt att din tapp har växt, glädjer mig såå ... jag vill inte vänta mer nu, vill förverkliga det hela nu känner jag

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Kick... är det gravidäckelsmak eller har du fått i dig nåt olämpligt?

• Hannnas

Kick.. uscha... ja då är det förmodligen inget att göra

• Hannnas

Kick.. hahaaaaa gå o kyss Magnus du  hihiiiiii

• Hannnas

Kick.. haha ja du får väl överraska honom sen när han kommer hem

• Hannnas

Kick.. hihi ja jag säger ju att allt har sin förklaring

Skööönt att det känns som att det går åt rätt håll.. man behöver ett ljus i tunneln... fatta, en dag kanske man får barn nr2 och hur sjuttan ska man klara det och samtidigt må apa

• Hannnas

Kick... nädu.. ingen nr2 på läänge känns det just nu, men det kanske ändras snabbt

Var inte nervös, du har ju all anledning att ringa ju... håller du dig till sanningen så är det nog oxå glöm inte detaljerna bara o ring tidigt på morgonen när du fortfarande är trött i rösten o de är som mest mottagliga innan fikat på morgonen kan jag gissa

• Hannnas

Kick.. ja värken kommer de säkerligen bagatellisera bort med att det är "normalt" o att du ska vila o sånt som du redan vet... men tryck på det psykiska, oron mm...

Fan min mage sprängs känns det som.. maken får städa själv kan inte röra mig...

• Hannnas

Kick.. oki... ja då så hänvisa bara till ÖL då

Svar på tråden Pladdertråden!