• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Dulia

Jag håller också tummarna för er som ska på VUL imorgon!! Jag tror det kommer gå alldeles utmärkt och ni kommer få ser era små bebisarna ligga och sprattla därinne

Bel, skulle du iväg på könsUl imorgon?

Thezz, jag är så himla ledsen för din skull Skickar många kramar till dig!!

ae, inte ska du känna dig som en urusel mamma. Ibland har man bara inte ork men våra små barn klarar sig långt på bara närhet också

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Hannnas

thezz... ja räkna med en hög med remisser till x-antal provtagningar jag lämnade ju 18 rör.. o det var på gränsen till för lite t o m ... o som sagt, oftast är det ju inga fel utan sån jävla osis bara... ... hoppas att de kollar allt ordetnligt iaf

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan

Nu är jag tillbaka efter mötet, det gick bra ändå.

Hanna: Jag har tid kl 10 imorgon, det kanske var det du tänkte på?
    Vi får göra en liten lista med tiderna eftersom det är så många imorgon!

Lurk: 10.05 ul

Jag var en så deppig surmule igår att jag la mig i sängen och somnade vid 20.30!

• Hannnas

lurkis.. jag visste väl att jag skulle tänka på någon kl 10 tack för påminnelse

25/1:

Lurk:    10.05 ul
    Hanna: 14.00 vul/ul

• MrsMurphy

Härligt med alla vul nu! Och allt kommer se finfint ut!

Beträffande min gnölande om lägenheten... Jag tvivlar inte alls att det kommer att funka och gå bra. Men just detta att jag suttit och väntat just på detta i ett år nu. Tom tackat nej till drömhuset för 2 mille just för att vi skulle kunna få ihop till en handpenning på detta sättet.

Jag är så gruvligt beviken, skitledsen och jag vill verkligen inte bo kvar här. Ser ingen framtid i denna lägenheten utan den är bara en busskur i väntan på bättre tider.

Antingen att man köper ett billigare radhus som ligger åt helvetet eller en annan men större hyreslägenhet som antagligen blir billigare än där vi bor nu. Men här stannar jag inte. 

• MagdaA

Lättja: jag tycker ni ska börja kika på andra lägenheter. kolla kostar ju inget! rätt va det är så hittar ni nått bra!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • lurksmulan

Lättja: Ni får komma ut och bo i förorten som vi gör!

Så, nu har jag varit och hämtat biljetterna till kryssningen så nu kan min förkylning bryta ut. Varsågod!

• Hannnas

Lättja.. säger som de andra... inget som hindrar att du kikar på annat ju börja nu

• MrsMurphy

Ska det! Men tar nån av er snacket med min karl?? Räcka ut tungan

Svar på tråden Pladdertråden!