• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Lättja.. haha ja skicka ner han bara ... nä men kika fram nåt fint o lura med han att åka o kolla... sen är det ju bara charmen som gäller

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan

Lättja: Jaaaa, är inte han förortsunge i grund och botten? Eller inflyttad? Det är ju 98% av alla i stan (oavsett vad de sen vill låtsas om).

• MrsMurphy

Och jävligt bra argument för att skita i 2-300 000... Räcka ut tunganHemlis

• MrsMurphy

Lurkan: Han kommer från Hässelby!

Men var sjutton hittar man i stockholmsområdet nåt för under 2 mille??

• lurksmulan

Lättja: Ha! Jag visste det!
    Vad vill ni ha under två mille? Ett hus eller lgh eller radhus?

• after eight

Har varit och tränat på lunchen med min kvinnliga chef. Jättetrevligt, men jag kan ju säga att jag var lite nojig att hon skulle se nåt på min kropp. I och för sig har hon aldrig sett mig näck tidigare, så hon vet väl inte att magen inte brukar vara så stor och slapp.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • lurksmulan

ae: Det tror jag inte att din mage är. Min mage däremot är som vatnajökul eller vad den där gigantiska glaciären heter, den som brer ut sig i evigheter!

• after eight

Vattnajökul!

Nä, min mage är inte alls stor, men jag märker ju att den har blivit slappare och liiite mer svullen, men hon har ju aldrig sett den förr, så det är säkert ingen fara. Men man är ju nojig helt klart

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • lurksmulan

Jag har faktiskt börjat se lite mer gravid ut nu de senaste dagarna (oavsett vad min man säger). Magen har liksom flyttat upp sig och är hård och tröjan fastnar på den hela tiden.

• Hannnas

hihi vattnajökul

min mage ser oxå mer gravid ut nu tycker jag.. hoppas den är det oxå.. nu börjar det pirra lite inför morgondagen...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Pladdertråden!