• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

thezz.. tycker du ska prioritera det... fattar att du är skitledsen... men gumsan... visst är det skönare att verkligen verkligen veta... jag hoppas iallafall... o så här kan du ändå inte ha det... du måste kolla vad som pågår OM det pågor nåt iaf...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • after eight

Jag förstår dig Hanna, men denna graviditet har ju varit helt olik dina tidigare, så jag tror och hoppas att du kommer att se ett litet pyre med 150 hjärtslag i minuten.

Jag kommer vara illamående av nervositet i morgon, innan jag ska gå in till gyn.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Thezzizen

Men Hanna.... du vet vad de kommer och säga... Ja det är ett missfall det finns inget att göra och framförallt inget att se i v5 , jag är ju faktiskt bara i v5 isåfall.. Väntar ja till nästa v är jag iallafall i 5+3 el nåt sånt. Och förra gången jag var där hade jag mig som 5+6 o då såg man tydligt

• Hannnas

ae.. hihi hoppas men jag tror inte han kommer kolla hjärtslagen *synd*

Förstår din nervositet fullständigt, känner ju exakt samma... som om man ska få en livsdom el nåt... o det är det ju iof på sätt o vis ... kommer tänka på dig imorgon.. kl 10 var det va?

• Hannnas

thezz.. ahhh oki... ja då förstår jag att du väntar, jag trodde du var i v6 nu iaf... men men... även OM det är ett mf, så är det ju lite fång många på rad för att man inte ska undra... visst? kan det inte vara skönt att följa upp det isf?

• after eight

Hanna: 11.40

Nä, han kollar säkert inte hur fort hjärtat slår, men du lär ju se det lilla hjärtat ticka på. Det är ju en häftig känsla, man har två hjärtan i kroppen liksom.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Thezzizen

Jo absolut hanna, det är ju därför jag fått tid för mf-utredningen.

Och du, det kommer gå jättebra i morrn. När jag kommer fr jobbet im orrn vill jag ha utförlig rapport med foton...

• MagdaA

Sådär ja! Fräscha fötter igen! Å ny rakade ben! Nu ska jag smörja in dom me en fet fotkräm å lägga mig å läsa en stund!

Hanna: när jag var på ul senast så sa han att han kunde kolla hjärtslagen, men han ville inte, eftersom de då lägger all energi på ett ställe, å de är inte bra att göra i onödan. vi såg ju att hjärtat slog bra, så det räckte för oss!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

ae... ja jag ska tänka på dig 11:40 då .. jo jag hoppas ju såå att det inte är tillbakabildat utan är miinst 4cm och ser normalt ut *nervig*

Thez... ja just jag... men när kommer den igång? o jag hoppas att jag kan bidra med ett kort iaf...

Magda... jo men apparaturen är ju lite annorlunda ang vul o UL.. finns väl mer finesser som regel iaf på en UL maskin.. men jag vet inte och jag håller med, räcker att se att allt är ok

• Thezzizen

Jag håller iaf tummarna för alla som ska på vul imorrn..

Ja Hanna, har ju fått tid 13/2 så jag antar den kommer igång då. vad som kommer gås igenom just på det mötet vet jag dock inte

Svar på tråden Pladdertråden!