• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • after eight

Så himla trist Thezz! Men jag tycker ändå som de andra att du ska åka upp och få göra ett VUL tidigare. Så att man kan se att allt har kommit ut i så fall. KRAM!

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • after eight

Ingen bra dag för mig i dag. Har en olustig känsla i kroppen, känns som jag vill fly min egen kropp, mår urk, irriterad och börjar fundera på om jag verkligen vill det här.

Jag VET ju att jag vill ha barn, men jag fick samma tankar i början när jag väntade Isabel. Det tog några veckor innan jag kände mig tillfreds med graviditeten och jag HATAR den här första tiden när hormonerna spelar mig ett spratt!

Förbannad på D för allt möjligt, för att han inte är tillräckligt omtänksam, för att han inte fattar hur trött jag är, för att han bara finns. Stackarn, just nu kan han inte göra mycket rätt. Ledsen 

• Hannnas

Believer.. fy sicken läskig dröm

thezz.. jag hoppas såå att du har fel faktiskt... men man känner sin kropp bäst själv.. det som "stör" mig är att du har blött lite hela tiden och testar starkt + fortfarande... det motsäger ju sig lite... jag skulle kolla med vul för att verkligen veta 100% om inte iaf.. *kramar*

ae... usch... trist känsla.. men du, snart är denna jobbiga perioden över, gissar att det är första trimestern som är värst? o karlar ÄR jobbiga nu ju, de kan bara inte göra rätt, hur bäst de än är.. jobbig man är

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • hemligaärtan

ae: Du satte ord på exakt hur jag känner det!

• after eight

Jo, du har rätt Hanna, det är nog ungefär en månad till som jag kommer att må så här, men det känns extra jobbigt när jag har Isabel hemma.

Jag känner mig som en urusel mamma stundvis för att jag inte orkar hänga med i hennes tempo och för att jag inte skojar och busar som vanligt med henne.

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ för allt!!!! Skrikandes

• Hannnas

ae... låt dig ha vissa blä-dagar... kan inte du o Isa hitta på något mysigt som gör det hela lättare? En spadag bara ni o jaaa jag är fixerad vid spa ...

Jag har bara EN dag kvar av ovetskap nu.. är rejält nervös.. så rädd att han säger att fostret slutat leva i v9 el nåt... att livmodern växer än o att det är därför jag mår illa ... att jag måste skrapas ... fy... jag har alla scenarion som kan tänkas hända i huvudet redan, glada som tråkiga... så jäkla nervös nu...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

Hanna.... ja vi får väl se hur det ser ut på söndag el nåt om jag ska ringa på måndag. Har ju redan ont i magen för att gå till jobbet idag så jag hinner nog stressa ut resterna i veckan isåfall..

Sen är ja ju ledig mån, tis och kan väl då. Dock har jag tandläkare, mäklarbesök, bankbesök och husvisning inplanerat på tisdagen , men nåt mer går väl o klämma in..

• hemligaärtan

Hannah: Inte tänka så nu! Allt kommer att vara bra. Det VET jag! Men förstår din oro.

AE: Vi får försöka peppa varandra! Kram!

Svar på tråden Pladdertråden!