Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

jaz... haha jag skulle inte kunna vara utan trosskydd, ofta är det niagarafall här

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v19 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Förresten.. har börjat få den berömda linea nigra tunt o svagt men tydligen på g

• Hannnas

thezz.. men om det blir så att risken är t ez 1/100 ... vad gör ni då? det är ju 99% chans att allt går bra ju men de siffrorna är väl sk dåliga om jag inte är ute o cyklar nu?

• Hannnas

Åhhhh NU känner jag att det pickar lite igen *puuuuuuuuuuuuuust*

fasen vilken hönsmamma jag kommer bli sen Generad

• Hannnas

Angiee... vi ska göra ett 3D men det är ju sak samma förutom att man inte får dvd:n då o det kostar oss inte så mkt utan bara 480

• Hannnas

Angiee... jo 3D är rörligt precis som 2D, men det är ju när man lägger till tiden man får 4D, och då får en film man ser ju inte UL med stillbilder heller

Eller är jag ute o svävar igen?

• Hannnas

angie... ahh så man lägger ihop 2D till en fryst 3D ja vi får kolla upp det där iaf trodde att alla 3D UL maskiner tog sk 3D/4D men att alla inte får en dvd men jag kan ju säkerligen ha helt fel

• Hannnas

angiee... ja bilden är mer viktig för oss i vilket fall känner jag KUL med rörligt såklart men nä, tycker det är på tok för stor skillnad i priset... undrar varför, lägga till tiden som man gör i 4D borde ju finnas i de vanliga 3D maskinerna tycker jag ju

• Hannnas

angiee... haha precis mitt tänk 480 är helt ok, hade gärna fått en dvd med mig iof men så mycket pengar kanske nästa barn nu är jag tacksam om jag kan få så fina bilder i albumet

Svar på tråden Pladdertråden!