Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

thezz.. hoppas du har rätt... det är färgförändringen på flytningarna som stör mig lite bara... men men.. vänta o se är det enda man kan göra i nuläget ju...

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v19 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Tog BT idag förresten.. oj oj... 45/85.... men jag känner inget av det

• Hannnas

Bel.. jo sådana vattninga har jag ofta äckligt men idag är de sparsamma o gula istället

thezz.. ja herregud... när jag är hos BM tar hon inte trycket korrekt så jag kollar det själv här på jobbet, samma öron som får lyssna och så sittandes iof men vilat en stund innan iaf.. hos BM är det hö arm, resa sig från stol till brits sittande... inte alls som det ska ju... MEN jag fattar inte att jag inte känner mig yr el nåt

• Hannnas

lurkis.. ahhhh nu är jag sådär trööög igen SkrikandesGenerad

Hoppas ni har rätt att bebis är lugn el sparkar mot ryggen el nåt...

• Hannnas

Lurkis.. men inte ens ett blubb idag ju jaja får hoppas hon vaknar till liv i eftermiddag... o att flytningarna blir vita igen...

• Hannnas

lurkis... mörkare gul.. asäckligt!!

• Hannnas

thezz... nä du/ni har säkert rätt... är så fånig bara... nu ska jag skärpa mig

Ska ni göra fvp??

• Hannnas

thezz.. oki, men varför inte kub istället?

Lurkis... skööönt att höra att man inte är ensam *pustar* man blir ju extra nojjig när man inte känner bebi heller... anders fick en knuff igår kväll igen men sen dess har jag inte kännt nåt, klämt o buffat har jag gjort, så man tror att man mördar stackarn

• Hannnas

thezz... meeeeen, ja vad känner ni för då?

lurkis... haha jaaa, *skäms* men bara en buff...

Var på toa, nu är de vita igen verkar det som myysigt att ni får följa mina flytisar va

AE... ska äta lunch nu, då kan det bli fart på henne annars ska jag testa det med! tack

Svar på tråden Pladdertråden!