Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

mums mums.... jag tror jag ska laga bakad potatis ikväll och en god skagenröra el nåt o det är ditt fel Lurkis men jag ska nog leta upp de små förpackningarna med HD oxå

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v19 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

lurkis.. hihi har spanat in dem på ica här i stan Ska till fiskbilen o köpa en smarrig fyllning till potatisen tror jag Räcka ut tungan *frestar* och sallad till det... perfekt "lets dance" mat... bara hoppas den där stackars Brandeby får åka hem idag...

• Hannnas

Jaz... här tar väl ingen illa upp berätta mer!

• Hannnas

För jag trodde man använde samma ljudfrekvens som 2D

• Hannnas

Jättekonstigt Jaz ... MEN man kan ju aldrig aldrig säga att NÅGOT inom vården är 100% ofarligt... läste ju på tittuts hemsida (de gör ju 3D/4D) och där står de att EXAKT samma ultraljudsfrekvens används på dessa som på 2D... och det är ju en frekvensskillnad som borde vara skadlig om nåt? eller vad tror du/ni?

• Hannnas

Jaz... jo jag kan oxå förstå tanken bakom att inte kolla med extra UL i onödan kanske även om jag inte är så kunnig inom det området... Men om man gör ett rUL och ett extra UL under hela gravven så är det ju inte alls mycket

Håller med.. 1200-1600 och t o m mer nä det är för mkt pengar...

• Hannnas

jaz... men du... om det nu ÄR så att 2D och 3D är samma frekvens så kvittar det ju vilket av dem man gör ju det är väl snarare den "onödiga mängden"... ?

• Hannnas

Tror inte heller det är så farligt att göra ETT... man ligger ju inte där i timmar heller nä jag ska minsann göra ett iaf

• Hannnas

Jaz... om det är samma för 4D menar du? Om jag nu fattat det hela rätt så är väl 3D själva bildtagningen och 4D görs med "maskinen" där tiden läggs på, alltså samma frekvens hela tiden...

Säker är jag då inte ska fråga när vi ska dit

Svar på tråden Pladdertråden!