Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

JUSTer... vilken vilken vilken??

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v20 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Men tjejjjjjer!! Skrikandes vill att ni ska kunna njuta nu för sjuttan!! men vet ju hur ni känner till viss del iaf...

v14-18 är ju beröda veckor att känna sig "ogravid" i... triiiiist....

Thezz... nåt särskilg som gör att tårarna bränner?

JUSTer... snyyyygg!

Jaz.... lycka till vännen o glöm inte kort

• Hannnas

Sorry att jag är så seg idag, har en brösttumör som jag kikar på just nu...

• Hannnas

Thezz... åhh vilken mardröm!! Nu har du ju sett pyret på vul ett par gånger, h*n växer o mår bra men blod, usch... tycker man borde leta mer i orsakerna varför du blöder så, o rött blod... huga... nu tror jag att allt är bra ändå, med tanke på hur långt du gått, men jag fattar känslan... hur är din plan nu?? Kolla igen, be dem vara noggrannare? eller orkar du vänta till UL?

tess... men gumsi!! Du måste ju oxå få svar på dessa mellanblödningar om det nu inte är nidis

• Hannnas

Lättja... de allra flesta känner ju faktiskt absolut NADA innan v20, det är ju klart vanligare än att man känner nåt... känner att jag nojjar upp dig med att jag känner MEN jag vet ju att det inte hör till vanligheterna faktiskt... *kram*

• Hannnas

Thezz... låter som du skulle behöva vara sjukskriven faktiskt, o ang HP kommer det knappast att bli ett problem för dig heller, med tanke på blödningshistoriken... är det vul eller UL imorgon?

• Hannnas

Lättja.. men du, hunger det kände inte jag då och inte nu heller för den delen, var bara "hungrig" när jag mådde illa fram till v13 ungefär... sen att livmodern växer, slutade jag känna runt v15-16 tror jag... känner mer att magen "spänner" men inget molande direkt (kan iof minnas fel)... så förutom att jag känner rörelser och ser att magen är där så känner iaf jag mig hur ogravid som helst, tror jag sagt det tidigare i tråden

• Hannnas

Thezz.. tycker du ska lyssna på Lättjis... kroppen säger ifrån om inte annat.. Ja be dem kolla upp allt noga! Skönt att det är redan imorgon ändå... *krama*

• Hannnas

AE... jag fick inte molvärk förrän efter BIM... hade ju nada nada symptom innan jag testade + denna gången... o väldigt lite symptom överhuvud taget fram tills illamåendet kickade igång i slutet på v6...

Svar på tråden Pladdertråden!