Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Angiee.. fråga du... klart du ska! Men tänk på att om du frågar mycket o ofta så reagerar man och tänker på dig med lite oro såklart vill ju som sagt att alla ska känna sig iaf en liten gnutta lyckliga ALLA är vi oroliga tror jag, lite mer el mindre iaf... o sen olika i olika veckor såklart

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v20 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    angiee skrev 2007-03-19 14:04:36 följande:
    HannaOk, ja förstår. även om det inte verkar så, är jag en jättelycklig mamsing to be i min oroliga värld...
    Bra det
  • Hannnas

Lurkis... vet precis vad det är har du provat zyrlex el annat receptfritt från apoteket mot det någongång?

• Hannnas

lurkis... bricanyl heter det ja men guuud, det är ju för sjuttan allvarlig köldallergi du har fyyy så tråkigt... Min syrra har en "släng" av det, men det påverkar bara henne när hon är ute i köld mm, hon kan bada o liknande och får "bara" röda utslag och klåda... ditt låter ju verkligen jobbigt

• Hannnas

Lurkis... har samma problem som du, exakt!! Fick ju därför nya glasisar av maken o f.present... ska prova ut ändå tror jag... kommer ju inte klara mig på förlossningen annars

• Hannnas

Jag MÅSTE ha nya.... usch tänk om det inte blir bra nu då?? Cia???

De jag har nu är 1000 år för gamla, ser nada genom de glasen, ena bågen har trillat loss haha de är en katastroooof

• Hannnas

bobo... det är ovanligt ändå att unga tjejjer har BC lutar till vääääääldigt stor del att det är mjölkkörtlarna men bättre att kolla än att fantastin sätter fart som sagt ...

missK... åhhh så spännande ju tror du inte de anar nåt?

Cia.... jag har oxå alla fel man bara kan ha på ögonen känns det som har hittils inte hittat ett par under 5000 och då med en rätt billig båge ändå

Du o Jag lurkis

• Hannnas

Lurkis.. hahaaaaaa ja du, det får vi verkligen ta igen sen tycker jag... gissar att vi har landets bästa fudgekaka här nämligen som vi kan diskutera, avslag, flytningar, hemosar och barnbäck över

• Hannnas

Lurkis... mm fugdekaka Räcka ut tungan med en botten av en riiiktigt krämig kladdkaka under och ett lika tjockt lager fudge ovanpå hihi.... ska träffa några FL tjejjer (bl a 2007)  och äta denna  på torsdag Räcka ut tungan mums mums¨

Den är nästan den enda sötsak jag är sugen på, sen är det mest vinääääger ju

• Hannnas

Här skiner solen nu o all snön som kom har inte lagt sig utan smält bort efter hand wihooo

Svar på tråden Pladdertråden!