Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Lättja.... hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *asg* dagsens skratt

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v20 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

haaahahahhahahhahahahahahahaaaaaaaaaaaaa

• Hannnas

Cia... vad är 9 år när man kan få 9 timmar hihi

• Hannnas

Magda... Spännande ändå att det sätter igång så snabbt hur känner du för det?

Angiee... skööönt

Bel... mm gillar inte den där lukten av "sol" bläääk

Jaz.... varför skulle man inte kunna det?

• Hannnas

Jaz.. jag vet inte exakt vilken det är men varför skulle man inte kunna navända den?? Har aldrig hört nåt om att man inte ska kunna använda BUS el andra hudlotions?

• Hannnas

Magda... jag tycker ändå det ska bli härligt i sommar, har inte så lätt för att svettas normalt och tycker det ska bli skönt att man kan vara höggravid och lättklädd snarare än ibylsad vinterjacka så jag läängtar

Cia... Räcka ut tungan

• Hannnas

Angiee... håller faktiskt med Lurkis, o jag har ju haft 4 mf så BRA att du får det kollat, passa på att ventilera allt och framförallt, glöm nu inte bild

• Hannnas

Jaz.. haha du som är inom vården o allt o frågar sånt *fniss* men man blir helt knäpp... jag är inte helt normal nu heller går ju inte att påstå

Magda... mmm ja men ändå skönt att slippa bylsa ju o ljumna sommarkvällar o kvällsbad mysigt! Är ingen sommarfantast heller, gillar eg vår o höst mer men denna sommar ska bli den med stort S

lurkis... haha helt rätt!! fort ska det gå nädå, men med rätt man finns inga bestämda tider om rätt el fel ju haha o vilken syn där i soffan i helgen men usch vilken hjärtklappning att förlora ringarna

• Hannnas
    angiee skrev 2007-03-19 13:45:32 följande:
    Självklart att det är BRA att man får koll!!! men vi kanske inte ska jämföra vem som fick mest  & hade jobbigast missfall? Jag fick 2 st under 1 års tid & blev på köpet allvarligt sjuk. Du l"yckades" iaf bli gravid 5 ggr på 1 år ....jaja, skitsamma...
    Här jämförs ingenting, mer det att man inte heller kan säga att den som inga mf har i bagaget kanske har en åskikt som är värdefull den med så jag har aldrig jämfört bara visat att jag faktiskt förstår!

Och JA jag "lyckades" bli gravid 5 ggr på ett år... jag vet det...

Det jag menade med mitt inlägg är att jag håller med Lurkis om att du verkar oroa dig om väldigt mycket väldigt ofta, det är tråkigt, mest för att man vill att du ska vara glad o lycklig! Inget illa ment alls som du verkar ta det....
Svar på tråden Pladdertråden!