Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Usch... ni får inte tänka att ni har några farliga knölar tjejjer nu är det säkerligen gravven men OM OM man ens misstänker nåt sånt så kolla upp det snabbt som attan... Är man ung o drabbas av BC så går tillväxten av tumören ofta fort...

MEN nu är det mjölkörtlar och alla gravvohormoner... och får man en spark mot bröstet så kan det ju ömma o vara hårt oxå

huga... jag har ju hand om BC tumörerna innan de ska upp på OP, letar upp de körtlar som ska opereras bort, så jag klämmer o känner på många tuttisar

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v20 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Magda .... .... ja tänk på mig (och nån mer i tråden va ) som blöder som attan varje gång man gör nr 2...

• Hannnas

Magda.. nä fyyyyy ta hand om dig nu o gossa ner dig ordentligt

• Hannnas

bobo... din läkare el VC el i ditt fall BM tycker jag, MEN det är som sagt säkerligen INGEN fara, svullna mjölkkörtlar är ju jättevanligt! Mina boobs är oxå superknöliga för tillfället

Lurkis... mina smileys o det där med texten försvinner regelbundet, kikar man nere i listen så ser man att datorn fortfarande tänker, så det är FL som segar bara... inget att göra verkar det som... men skitstörigt...

AE... ja jag fick ju inga symton så

Lättja.. behandlar du med nåt nu? för mig fungerar inget verkar det som... ska prova ett annat märke på suppar (myysigt )

• Hannnas

Bel... det ÄR hemosar det är jag 110% säker på

• Hannnas

Lättja... samma här, sen mars förra året så har man haft problem med eländet nu är jag inte ett dugg hård i magisen heller men de har ju inte blivit bra och spricker varje gång o gör skitont iaf Skrikandes hoppas verkligen jag slipper Niferexen, hade bra värde sist men man vet ju aldrig... skönt att du slapp dem iaf!

• Hannnas

Bel... vet inte vad BM har för gräns men normalt ska man inte ha under 117 tror jag det är... då är det järndags... TROR jag

Lättja.. vaddå heligt Oskyldig

• Hannnas

Bel.. här är det data som gäller... men du har ju rätt till din journal om du vill så be om den bara så kan du ju få den

Lättja... vet inte så ang upptaget av järn, klart har man brist så blir det ju bättre upptag men vissa tar ju upp ett överskott om man får i onödan, därför ska man inte ta järntillskott om man inte behöver.. om jag fattat det hela rätt

• Hannnas

Bel.. vill oxå golfa... har inget grönt kort än tyvärr, o inte lär det bli nåt på ett bra tag... men jag vill så gärna komma igång (hur man nu ska få tid till det sen får väl bli pensionär typ )

lurkis... usch... låter så hemskt med foglossning peppar peppar känner jag inget o har på känn att jag slipper...

Magda... håller med! Sluta snöa NU Skrikandes

• Hannnas

angiee.. sprickor o hemosar är jääättevanligt, särskilt när man är gravid... 50% av alla människor drabbas av detta bekymmer någon gång mer än man tror så det är bara nåt som folk inte pratar om... förutom här då

Svar på tråden Pladdertråden!