Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

thezz... haha ja tiden går men jag skiter mer el mindre i vilken vecka jag är i nu... vill bara på vul så att jag får veta OM jag har nåt att vara glad över än... kan inte släppa oron riktigt..

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

thezz... jo det är ju sant att hoppet ökar dag för dag... men samtidigt så ökar ju rädslam med det oxå.. men som sagt bara 5 dagar kvar nu tills vi vet

Skönt att man kan skapa hopp hos andra det känns nästan bäst faktiskt att man faktiskt kan ha 4 mf och det kan gå bra

Jag tror på er faktiskt... men jag skulle ändå vilja kolla upp var ifrån blödningen kommer... har du lätt att blöda för övrigt?

• Hannnas

Värst vad den låg långt bak då 4 dagar kvar tills vi vet om snäckan lever o mår väl....

•:*¨¨*:•. Här ska födas bebisar .•:*¨¨*:•.

Believer v23, Bf 17 maj (flicka enligt Marie och mig) Köns UL 26/1
    2007      v23, Bf 20 maj
    Dulia      v21, Bf 6 juni (pojke enligt Marie och mig) UL (notch) 14/2. Hoppas få veta kön då
    lurkan    v13, bf 2 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-ul 5/3, köns-ul 4/4
    Magda    v12, Bf 10 augusti (flicka tror vi båda, flicka enligt Marie)
    Hanna    v12, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda)
    Lättja     v9, Bf 31 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer   v8 Bf 3 september
    after eight v8, BF 5 september (pojke enligt Marie)
    Thezzizen v4, BF 24 september

• Hannnas

Heeej Kick... har allt gått bra? Skriv in det som känns ok för dig... spelar ju ingen roll ju

Nu ska vi snart till göteborg o babyhörnan ska spana in BB och kolla mer när nya tyget kommer *tjohooo* kolla på lite skötlösningar mm o sen till IKEA.. en riiiktigt bra dag

• Hannnas

O jag som spytt i 3 dagar i rad har inte kräkts alls än o det verkar inte på G heller *glad*

• Hannnas

Kick... japp jag ska tänka på dig nåt du vill att jag ska kolla??

• Hannnas

Ska kolla om denimen fäller el inte... fråga vad de säger om det

• Hannnas

Kick... jo har sett ifrågasättandet av just detta men jag har ju oxå läst motsättningarna.. och det nya fabrikatet har ju inte kommit än, kanske är bättre än på den gamla

• Hannnas

Kick.. ahh har jag missat att nån fått tag i nya tyget o kännt... trodde inte det gått att få tag på än men vanliga mörka jeans har jag aldrig haft prob med... så jag undrar verkligen hur stort problemet är de kan ju inte sälja en vagn som fäller en jäkla massa.. nä då får det bli en annan bas isf o det finns ju en maaassa fina... kommer förmodligen börja med att köpa en bas och två fleece

• Hannnas

Kick... jo det vet jag såklart men jag visste inte att hon visste att det fällde...

Nä nu ska jag sminka klart mig Ha en bra dag alla

Svar på tråden Pladdertråden!