• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Thezzizen

Just ja magda. Vilken tid var det?

• Thezzizen

hmmm, när gick det förra gången. undra jag om jag inte sett det förut.

Usch, är så övertygad om att jaginte l'ngre är gravid. vad krävs liksom för att kunna vara lugn... Varför har jag aldrig några gravsymtom. Det känns helt totalt overkligt att det ska finnas ngt därinne som jaginte märker av för fem öre..*suck*

• jazzy

Hej Angiee....hur mår du?? Lycklig som f-n ...är sååå avis.....

• Thezzizen

jazzy..... om två veckor är ju du också här ju! =)

Jodå, här är allt okej. Tycker jag mår för bra fr att vara på tjocken. Nytt vul på onsdag väntar närmast

• MHoof

Morron!

Ja va bra doku var igår kl 20:00. Måste man ju se fortsättningen. Jag missade den när den gick förra ggn men har sett en liknande film av Lennart Nilsson för en massa år sen. Den är ju oxå bra

Ska va på jobbet om 30 min så lär åka om en stund.
    Usch, bilen har stått ute inatt Men ingen frost på den iaf men så trist att sätta sig i en kall bil

• JUSTer

Lättja: det kommer att gå bra. När är det dax?

Gravid - v. 12
Svar på tråden Pladdertråden!