• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Aaattans Marie

Lycka till Lättja (skulle du inte vara där kl 8?)

Var glad medan du lever, för du är död så länge
  • Dulia

Lycka till Lättja!! Jag tror det kommer få alldeles strålande!!

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Thezzizen

borde hon inte vara tillbaka nu, man ligger inte me benen i vädret en halvtimme...

Läääättjaaaaaa!

• Thezzizen

Åh, lättjis ska ju inte vara där förrns kl 9.40 såg ja nu...
    *suck*. ja då är det lång väntan kvar...

• Dulia

Igår fick jag mitt första anfall av total oro (förutom första tidenn är jag oroade mig för mf). MrBean är vanligtvis väldigt aktiv men både under söndagen och igår så kände jag väldigt lite rörelser. Försökte först intala mig själv att det inte alls är så konstigt eftersom h*n är så pass liten ännu och lätt kan lägga sig och sparka så att inte jag känner det. Men igår kväll blev jag riktigt, riktigt orolig så jag gick våldsamt lös på magen Stackars Bean fick sig en åktur som h*n verkligen inte gillade och det var så skönt att känna dessa arga sparkar

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • lurksmulan
    Dulia: Det där känner jag igen! Men det är ju så att bebisarna har också lugna dagar precis som vi har. Fast det vill man ju inte riktigt, man vill ju ha den där bekräftelsen hela tiden.
    Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Thezzizen

Nu är det exakt 24 timmar kvar innan jag vet...

• lurksmulan
    Thezz: Det blir säkert jättebra! Blöder du fortfarande?
    Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Thezzizen

lurkan, det har avtagit ganska så mkt med blödadet.Så nu oroar ja mig för det istället...

Svar på tråden Pladdertråden!