• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

idag är det liv och rörelse i magen må ni tro! kanske räkan som tagit all min energi för jag är jätte trött! precis sovit en timme på soffan. ska ut å ge djuren nu, sen laga middag.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Thezzizen

Hej tjejer,,,,

Ni är jämt så aktiva här nä rjag är på jobbet. usch helt slut efter dagen, ska fixa lite käk snart sen är det duschen och sen är det soffan..

Karln är fortf däckad så jag ¨får äta ensam idag igen, lite trist,,

Hoppas allt är bra med er

kram

• MHoof

*önskar tyst för mig sj att karlar kan få uppleva nån gång i tiden att vara gravid så dom fattar vad det här handlar om*

• MagdaA

verkar som vi är flera som är lite less på våra karlar idag. Min skulle va kvar på jobbet å greja med skoter "Ring under dagen och säg när du kommer hem så jag vet hur jag ska planera med middagen" sa jag i morse! "Ja visst!" fick jag till svar. Han slutade kl 16, har fortfarande inte hört nått. Å nu är jag hungrig så nu gör jag middag så får han komma när han vill. Är ju lite svårt å veta om jag ska ta en frukt, vänta med maten å äta sen, eller om dyker upp när jag sitter där å har nyätit frukt och är mätt för stunden...

Hormon-kossa? ja visst! Skrikandes

• MHoof

Magda: Vi har knappt pratat med varann sen i lördags...

• angiee

Men om man inte ser hjärtat i v 6+0 , va händer då? ngt fel?
    an hjärtat visas senare & det e fortfraande normalt?

• Kickan 84

angiee: Det kan fortfarande vara normalt, de kommer mäta vad som finns och mäta och se hur långt gånget det är, visar du sig vara långt efter beräkningen kommer de kontrollera det med, hjärtat börjar inte slå samtidigt på alla embryon. Sedan finns det de fall d hjärtat kan vara svårt att se också...

Stanna där du är! ♥
  • MagdaA

Believer: oj då? nån flurra på tråden?

• MHoof

Magda: Vart så less på allt i lördags när jag hade jobbat klart. La mig halv 6 på kvällen och gick upp 8 morronen därpå.
    Känns som att hormonerna rasar i kroppen och jag blir irriterad för allt och han verkar typ inte bry sig så mycket om vissa saker....*suck*

Svar på tråden Pladdertråden!