• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • angiee

Men då fattar inte ja hur läkare kan konstatera att en grav (tidig) inte är som den ska /växer som det ska, om nu embryon växer i olika takt??!?!?!?!

• MHoof

Det beror väl lite på när ägget fäste oxå har jag hört. Ibland dröjer det längre för ägget att fästa och börja växa. Men ja, det är en enda stor vetenskap det dära.

• Kickan 84

angiee: De får ju göra flera VUL innan de kan konstatera det...

Stanna där du är! ♥
  • angiee

Men kan man börja producera HCG innan ägget fäst???

• Kickan 84

angiee: Nej... det börjar ju produceras NÄR ägget fäst... för det är ju först då kroppen är gravid!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Värsta djungeln detta!

Tycker du ska prata med din gyn nu när du ska dit om du är orolig!

Stanna där du är! ♥
  • angiee

Kick

Nä inte spec orolig, funderade mer över hur allt förhåller sig där inne

• Kickan 84

Hahaha, ja det lär man nog knappt aldrig förstå!

Fatta vilken tuff grej ändå, vi ääääär graviiiiiida!

Stanna där du är! ♥
  • MagdaA

Ja, helt otroligt endå hur allt funkar! Det har min läkare sagt flera gånger. När vi gjort ul och sett allt att ser bra ut, då säger han att man ska vara glad varje gång det går bra och inte bara ta det som en självklarhet, för det ÄR ett under hur det kan fungera!

Nån som ska se dokumentären på 4:an i kväll? Jag har sett den redan, när den gick förra gången... Tror det var samtidigt som jag väntade Ebba, så det var lite fränt å se hur allt fungerade.

Ängel i himlen och plutt i magen!
Svar på tråden Pladdertråden!