• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Snart kanske

Jaaa, kan ni inte plussa alla tre då? Så kommer jag med mitt plus 5 dagar senare??

När ska det bli vår tur??
  • Kickan 84

Angiee: Vi fick se hjärtat i 5+6 ju, om man ska gå efter mätningen iaf... så nog kommer de se bra i v.8+0

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Tiden går så jäkla fort!

Enligt SM är jag redan i v. 9
    Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. visst går tiden fort fattar inte att jag är i v15

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v15 .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Hanna: Hihi, jaaa det äääär du!

Jag vill bara att tiden ska gå supersnabbt nu, vill vara i v. 15 jag med, då kan jag ALLA gånger andas ut för då har plutten alla gånger passerat v. 12+0! (Ligger ju 7-10 dagar efter... )

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. hihi ja jag fattar nada.. men jag vågar faktiskt inte andas än, vill se UL oxå.. MEN jag har ju hört hjärtat slå så fiiint så jag är faktiskt rätt säker vill bara ha en massa jädrans bekräftelse Generad

• Kickan 84

Visst vill man det, men det är skiiit att ligga efter i beräkningen tycker jag!

För man "ändrar" ju inte förrän UL i vilket fall, och orkar inte räkna på massa jävla sätt, men bara att VETA att jag inte gått lika långt...

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. jo jag förstår det MEN det kvittar ju om man är precis på sin SM i fas med sin ÄL, för man kan ändå bli flyttad 2v ju... så försöööök att inte lägga så stor vikt vid det

• Kickan 84

Mmm, försöker

Har fått en jättejobbig värk kring underlivet, särskilt när jag stått länge, det liksom skär överallt bak i ryggen och fram i ljumskarna, hugger till så att man knappt kan andas ibland!

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!