• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • angiee

Okej, bläää
    Förknippar bara såna hör symptomförändringar me missfall o dylikt!! Dåliga jag! MÅSTE va positiv!!
    IStället för ömmande bröst har ja åkt på en betongkeps & satans ont i huvudet idag!

Tack alla stöttande flickor ...

• lurksmulan

Jo jag förstår det, men det är helt normalt att det kommer och går.
    För mig var det så att jag inte hade ömma bröst alls förrän kanske v. 8 eller liknande. Och sen höll det på och komma och gå, det gick inte en dag utan att jag klämde på bopparna för att se om de ömmade eller inte. Och vissa dagar gjorde det vrålont hela tiden!
    Om jag känner efter idag så ömmar de nästan inte alls, men jag orkar inte ens oroa mig längre. Jag är ju i "den läskiga fasen" ändå.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • MagdaA

Thezz: jag vet inte vad det är för blåser. för dom när jag har förkylning i kroppen. Min mamma har samma. Fått det nu senaste året. Typ sen jag blev gravid första gången... nån hormonförändring kanske. Min mamma brukar bara smörja med vaselin för att hålla huden mjuk, inget annat. verkar inte smitta för Micke får det inte, å vi pussas ju varje dag, minst!

jag mår ILLA idag! å han ingen matlust alls. hittade 2 små bitar hemma-pizza i frysen som jag ska värma på.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Thezzizen

Magda... de tär som förkylningsblåsor som du kan få på tungan i munnen o i svalget. Är fruktansvärt onda... smittar inte..
    En av mina kompisar på jobbet har såna, och lider jättemkt när de ploppar upp

• angiee

Men då borde det va lika normalt att inte blir så där hysteriskt TRÖTT i början av en grav? ELler måste man bli det

• Aaattans Marie
    Lättja:
    Vad härligt. Din lilla tjockis mår bra - tralllalaaaaaaaaa
    Var glad medan du lever, för du är död rätt så länge
  • lurksmulan
    angiee: Jag tror att i princip allt är normalt. Egentligen. Frågar du hundra personer har hälften varit vråltrött och hälften som vanligt.  Jag tillhör den trötta skaran, men det gör jag även om jag inte är gravid.
    Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • MagdaA

Thezz: låter som det jag har. eftersom dom inte smittar. annars skulle ju Micke ha fått dom för länge sen. dom gör verkligen ONT! å det blir bara en blåsa. sen när den läkt är det borta. sprider sig inte.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Cia o krabaten

Magda: Det låter precis som mina munsår.
    Jag använde Vectacir under grav...
    Har fått höra att de är ett sånt litet område man behandlar att det inte är ngn fara för bebis.
    Ååå vad sotis jag blir när du känner sparkar!!!

Svar på tråden Pladdertråden!