• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Kickan 84

Cia: I det här fallet en blå plasthink, tog mig inte upp ur sängen! Dock har jag inte kräkts ännu, krävs en jäkla viljestyrka vill jag lova!

Stanna där du är! ♥
  • Cia o krabaten

Jag tycker också Kick har en poäng där med lika kontakt.
    Jag hoppas kunna få till det trots helamning nästa gång.
    Dottern har varit en riktig mammagris!!

• angiee
    Kickan 84 skrev 2007-02-18 18:27:22 följande:
    jazzy skrev 2007-02-18 18:25:50 följande: innhåller inte bröstmjölk antikroppar som inte tillägg har ?? Förr i tiden, inte längre! Stanna där du är! ♥
    Kick
    Har du ngn källa på det? *nyfiken*
  • Kickan 84

Eftersom M kommer plugga under tiden som vårt barn är litet, så kommer han ju förutom det år-1,5 år jag ska vara hemma vara den som är mest med barnet, därför vill jag verkligen från början göra allt för att inte skapa en mammagris!

Stanna där du är! ♥
  • jazzy

absolut kickan,så är det. Jag tänker vara väldigt ego & amma ett tag...Fundersam men magnus tycker det är ok...som sagt alla gör som dom tycker känns bäst! Din bebis kommer må bra med eller utan amning...Glad

• Cia o krabaten

Absolut så är det ett högst personligt val och jag blir arg varje gång jag hör att BVC försöker tvinga ngn att amma eller ge dem skuldkänslor om de flaskmatar!

• MrsMurphy

Jag är en sån egoist så jag hoppas att jag ammar smått ihjäl mig så att man blir av med lite grav kilon!

Hemma nu, har fått en jättesöt röd pop klänning! *pluttigull*

Jag har blivit tokkåt! Har helt slagit slint i huvudet och kroppen... Jisses! Är det bara jag som blivit så här knäpp?? Fundersam

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • Hannnas

Jaz.. självklart

tess. ska kolla såklart

mår illa nu, ska äta lite glass

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

angiee:

Inte på rak arm, men kan ordna. Känner folk som ger ersättning för att de inte kunnat AMMA och deras läkare hävdar att det inte går att påvisa någon som helst skillnad... eller fördelar med amning i jämförelse med ersättning, förutom då rent praktiskt att man alltid har maten med sig, rätt temp osv...

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!