• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Magda... alltså, jag vet inte om det finns tillsatta AK i bröstmjölksersättning... men jag vet att det går att framställa antikroppar eftersom jag själv köpt

Själv tycker jag att amning är att föredra men det är MIN åsikt, jag respekterar alla andras åsikter eftersom det är så personligt

Däremot är jag frågande till att ersättningen verkligen ÄR lika bra som the real stuff inget ont om ersättning alls men jag tvivlar bara på att den är LIKA bra...

Läser lite här om detta... men det är ju knappast all fakta som finns om detta såklart..

http://www.amningshjalpen.se/pdfer/nastbasta.pdf

Som sagt går ju forskningen frammåt hela tiden och det är ju individer vi pratar om oxå, får man inte glömma

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

Jazzy: Dörren såg lite konstig ut... Du får paket imorgon! Morgonurinet är bokat på tisdag så glöm inte det...

Jag kan erkänna att jag tror att det daltas för mycket med våra barn här i sverige och att det är därför vi har så mycket astma/allergier. Men jag tror ändå att vi som kvinnor känner att vi går miste om jäkligt mycket om man inte ammar, samt att jag tror att man plockar bort en viktig sak från bebisen som kommer vara väldigt svår att ge på annat sätt. 

Så fram för fler djur och skit i hemmen!

• MrsMurphy

Min såpahjärna råkade blanda in både amning och det andra i samma snitt men dom funderingarna ska inte ligga tillsammans! Jag tror att det är bäst att amma PLUS att jag tycker det daltas för mycket med barnen men amning räknas inte in på det området.

• jazzy

LÄTTJA: tisdag??? jag är ju sjuk.....skona mig till osdag iaf......Ledsen

• MrsMurphy

Blir ju bara mer och mer förvirrat ser jag!! Skrikandes Glöm bort mig! Jag återkommer när jag hittat en hjärna som kan formulera mina funderingar!

• Hannnas

Jaz.... ja det är ju en massa man inte vet som man vill/måste lära sig nu ... sååå när har du tänkt vandra på den blå mattan då

• jazzy

Jag har ju ammat två barn,båda i ca 10 månader...jättemysigt.MEN alla gör som dom själva vill....

Testa vadå???Oskyldig

• Hannnas

Jaz.. haha snart va

Fasen vad jag läntar till ni andra i tråden kommer in hit!!! *saknar*

Svar på tråden Pladdertråden!