• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Kickan 84

Jag går just nu i några mjukare och rymligare BH:ar jag har, kommer inte köpa nytt förrän jag sett ungefär vart detta slutar!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hanna: Japp, hemskt va?

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick... bra idé

Vilka lyxproblem va

Är det ingen mer än jag som vågat handla lite... eller som planerat nåt kul att handla?

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

hihi! har en lite rolig brösthistoria... Min syster hade rätt stora bröst redan innan hon fick barn, å dom blev inte mindre sedan! När hon hade fått sitt andra barn (Emil) han var nog 9-10 månader, men hon ammade ganska mycket fortfarande. Hon skulle på en återträff från gymnasiet, första gången hon skulle lämna bort honom över natten. Hennes sambo var tvungen att jobba, natt, så båda pojkarna va hos oss (mormor å morfar) jag bodde hemma då. Emma (min syster) åkte på lördag em. Skulle träffa några kompisar å förbereda sig tillsammans, sen var det fest hela kvällen, å sen skulle hon sova hos en kompis. Hon kom till oss igen på söndag em. Det första hos sa va: "Ge hit ungen! Nu ska han amma!" Hon såg ut som Dolly Parton å mjölken nästan sprutade ur henne när han började amma... Hon hade försökt trappa ner, men inte lyckats så bra... Men Emil mådde gott, han åt ju mycket annat då.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Kickan 84

Har planerat att inhandla första klädesplaggen efter vårt rutinultraljud, förutsatt att det går bra! Alltså den 26 april ska det shoppas!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Magda

Själv kommer jag inte vilja amma allt för länge tror jag, 6 mån ungefär låter/känns lagom när man tänker på det just nu iaf...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
  • angiee

Ja tänker inteheller handla ÄN, väntar ett tag....
    stora grejjer blir i sommar nångång, ...

• Thezzizen

Kicka, har ni fått tid för rutinul redan? Det kanske man får direkt efter första bmbesöket iof. jag har ju aldrig vart där...

det känns som om de kommer handlas först efter rutinul här å, eller så fort karln tillåter mig o handal..

ser allt okej ut, på onsdag kanske jag vågar mig på att ringa bm..

• Kickan 84

Jag funderar helt ärligt på att inte amma alls, just för att jag vill att vi båda ska få samma kontakt med barnet, alltså vara en lika naturlig del av matningssituationer i början...

*duckar för påhopp*

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Thezz: Ja, vi bokade det via datorn hos BM.

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!