• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

blir kebabrulle. Micke tar hem när han mekat klart...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Kickan 84

*käkar vattenmelon*

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Heeej brudisar

Angie.. mitt bröstonda har kommit o gått hela tiden, men mest kännts på kvällarna...

Kick... tror brösten kan svälla o växa utan att de ömmar alls faktiskt

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

Hej brudar, vad gör ni????

Jag äter gottis och lääängtar ihjäl mig till på onsdag!

• MagdaA

Jag ligger i soffan. Slö-tittar på tv å äter vindruvor för å stilla värsta hungern innan Micke kommer hem med mat!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • angiee

Undra om det har å göra nåt me hur stora bröst man har innan man blir gravvo?
    Dvs ju mindre bröst , MER ont vice versa?
    Äh!

Skitsamma!! Här ska födas bebis iaf!

• Kickan 84

Hanna: Ah, sa bara som hon jag känner som jobbar på KK/förlossningen sa till mig, men det är säkert möjligt!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

angiee: Tror inte det har med storleken på börsten att göra, jag har haft svinont och små bröst har jag inte! Dock gör de mest ont om natten nu!

Stanna där du är! ♥
  • Thezzizen

Angie, mina bröst är fruktansvärt ömma fortfarande, speviellt körtlarna el vad man ska säga.Fast de började ju inte ömma förrns i v7.. På kvällen när man tar av bhn går deknappt att nudda vid dem

• Hannnas

Kick... det är väldigt olika vad jag förstått iaf... kvinnor som har stora bröst från början upplever ofta ingen större storleksförändring i början, inte samma som de med små MEN det är ju väldigt individuellt... går alltså inte att jämföra med någon

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Pladdertråden!