• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Kickan 84
    angiee skrev 2007-02-19 16:45:31 följande:
    kickOkej, ja ville bara jämföra det med resultatet ja kommer få av mitt vul på torsdag, förbereder mig för att INTE Se ett hjärta....Kommer bli panikslagen iallafall...
    Hoppas ni får en bra gyn som kan lugna er ifall det vore så! Men det gör ni säkert!
    Stanna där du är! ♥
  • angiee

kick

det vet man ju aldrig!
    Tycker gyn är bra (min privata) & trooor att hon har en "up to date" VUL maskin, det spelar ju åxå in på hur mycket man kan se av embryot...

HOPPAS HOPPAS!

• Hannnas

hemliga.. åhh vad bra för er tycker det borde vara obligatoriskt faktiskt

Tänk hur många MA man skulle kunna hitta lite tidigare.. låter hemskt kanske MEN om det nu ska hända så är det ju fruktansvärt att veta att någon legat där utan liv i veckor... hoppas jag inte skrämde någon nu...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

angiee: Ja, absolut!

De hade helt nya VUL-maskiner på KK här (för det var inte smama som alla andra gånger jag varit där...) men som sagt, mätningarna blir inte helt korrekta ändå via VUL. Hoppas också ni får se hjärtat och att ni lyckas lugna ner er lite mer än oss!

Stanna där du är! ♥
  • hemligaärtan

kick o hanna: Ja, men det är på en privat BM-mottagning (som har avtal med regionen så det kostar oss iofs inget) så det kanske är därför de har lite egna rutiner.

• angiee

Var på VUL exakt samma dag / vecka 1a gravven , då såg vi inget hjärta & han mätte bebben till 5 mm...
    6 veckor senare på vul konstaterades MA och den va fortfarande 5 mm ...
    Så detta vul på torsdag klingar ILLA i mina minnen...

• Kickan 84

hemliga: Åh, tänk om det fanns sånt här... då vore man glad!

Stanna där du är! ♥
  • hemligaärtan

angiee: Vad bra att ni fått tid så tidigt! Med dottern hade jag inskrivning i v.8, men nu får jag snällt vänta till v.11.

• Hannnas

hemliga... är säkert så.. men det verkar vara väldigt olika över landet, vissa har ju även vul via landstinget så att säga ja jag tycker det är jättebra iaf... o snart dags för dig oxå.. vilken datum?

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

angiee: Vilken vecka var det i? VUL:et alltså.

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!