• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Kickan 84

Hanna: Ska försöka, men just nu är jag bara uppgiven och ledsen på vården! "Du vet att det är vanligt med missfall va? Att man ser hjärtat på VUL är ingen garanti" Jävla kärringjävel!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Thezz: Eftersom det inte HELLER stämmer... och för att ingen annan räknar så, d v s gyn och BM...

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. meeeen Skrikandes du vet ju bättre o du har oss.. skit i det o var ego, begär ett vul!

ang slaget i magen... hoppas du inte oroar dig, det är säkerligen ingen fara men jag förstår att du blev kall... usch

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Hanna: Jag ÄR orolig, jag har trots allt haft ett missfall innan p g a övervåld mot livmodern, detta slag var såklart inte i närheten av vad det var, men rädslan finns ändå där! Hade fan kunnat kasta ungen i väggen och fråga vad fan han pysslade med, tur att han han in på toan och låsa innan! (Dålig pedagog! )

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. jag vet, jag minns... o förstår din oro.. oxå en anledning att begära ett extra vul... o du är ingen dålig pedagog, bara en beskyddande blivande mamma

• Kickan 84

Åh, gud! Har hållt emot hela dagen, så nu bara gråter jag!

Ska ringa och tjata till mig en tid om strax över två veckor, är då som minst i v. 10+0, är det "säkert" om man ser hjärtat då?

Stanna där du är! ♥
  • jazzy

KICKAN  jag gjorde ett i v 9+5,det såg man....oroa dig inte...kram

• Hannnas

Kick.. ser du hjärtat i v11 så är det lika säkert som efter passerad v12... **krama**

Svar på tråden Pladdertråden!