• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • angiee

v 6+4 enligt mina beräkningar, läkaren sa att det va en normal v 6+0 grav... Inge mer med det!
    Pyttsan heller!

• Kickan 84

angiee: Fy faaan!

Stanna där du är! ♥
  • angiee

Ja & uråldrig maskin hade han & DÅLIGT att ja inte fick en återbesökstid 1-2 v senare!! då hade ju MA:t upptäckts!
    men ja va för "ny" i gravidträsket för att fråganå sånt, antog ju att allt va bra

Nu kommer d va andra bullar iaf!!!

• Kickan 84

angiee: Precis!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Näpp ... nu kilar jag.. påminner lite om dokumentären ikväll i TV4 20:00, före födseln och Babyboom på TV4+ 21:00 som handlar om graviditet

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
  • snöstjärna

Ja just i tusan!! måste komma ihåg! Missade förra veckan! Tack Hannnnah!! =)

Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
  • jazzy

Ingen här???? Ont i äggstocken ?? betyder det mens eller???

• lurksmulan

Åh ikväll blir det ett långt varmt bad för mig så fort Laban har somnat!
    Jag har fortfarande ont i nacken som gör att jag får ont i huvudet och jag känner mig sliiiiten!
    Vi har precis ätit varma mackor, jättegott!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • MrsMurphy

Jazzy: Kan innebära vad sjutton som helst! Jag har haft den fetaste mensvärken dom gånger jag fått plus... Fundersam 

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • Dulia

Jag har missat mycket prat idag.

Bel, jag är gift sedan nyår -05

lurkan, det ska bli superskönt att slippa vantar, overall, mössa, stövlar m.m. Längtar så till våren!!!

Kram till Kickan!! Vilken unge!!

Sjukskrivning- jag är sjukskrive 25% men jag kommer nog inte få sjukpenning. Har redan fått ett brev från FK att dom skickat sjukintyget till läkaren för komplettering av uppgifterna.

Vi (eller mest jag) kallar busen i magen för MrBean eller Bean.

Idag har jag haft ont i magen, precis i överkanten på livmodern. Jag vet inte om Bean ligger där och trycker eller vad det är.
    Jag har börjat få sammandragningar när jag har suttit för länge. Jag får också sammandragningar när jag går fort.

Så det var en liten rapport från mig

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
Svar på tråden Pladdertråden!