• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Jaz.. säger som Lättja.. kan betyda vad som... i mitt fall har det betytt gravid...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

Min heter Pyret förresten!

Och detta med giftemål så har jag fnulat på om man ska ha nåt hemmabröllop nästa sommar... Kan man vänta med dop i ett år?  

• Hannnas

Lättja... klart du kan vänta med dop, min väninna döpte sin yngsta dryga året gammal så visst går det

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
  • jazzy

Har ju haft två olika drömmar,ena är ÄR jag gravid.Den andra har jag fått barn,en flicka....
    M tror att vi lyckats nu.men vi får väl se....Glad

• Dulia

jazzy, jag håller tummarna för dig/er!! *nyser lite gravbaciller*

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • MrsMurphy

Jazzy: Du har ju magiska tester nu! Är gubben söndersliten än? Tänkte att den kunde komma till pass nu i testningstider...

Jag funderar på just detta om man skulle kombinera ihop bröllop/dop i den framtida trädgården på våren/sommaren för det är sånt misch masch med den finska släkten att få över dom... Och då vill man ju att ungen är tillräckligt stor att man kan ha lite lattjo själv.

• jazzy

Min läkare sa att jag KOMMER ATT BLI GRAVID...så jag är INTE oroligt,MEN otålig!!!!!!

• jazzy

LÄTTJA: vilken trädgård????  *kramar barabapappa frenetiskt*

• MrsMurphy

Vi blir kvar i lägenheten tills brf är färdig och nu är det i full gång! Får köpa lyan för 1,1 så vi lär nog kunna göra en fet vinst! *dollartecknena lyser i ögonen* 

Svar på tråden Pladdertråden!