• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • angiee
    Hanna

Min heter Ärtan eller flurran (flurran pga namnet Florence som vi kommeransvända om d e en tjej)

KICK
    Va hemskt! Ja förstår om mörka tankar flög genom skallen!
    Vilken v e du i enligt VUL???

Hemliga:
    Ja det går sååå sakta & ja kommer garanterat inte bli lugnare efter VUL nu på torsdag om vi INTE ser ngt hjärta picka...
  • Kickan 84

jazzy: Fast hjärtat har vi redan sett, vill se hjärtat när vi gått så pass långt att riskerna blir detsamma som efter 12+0... ?

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

angiee: Enligt senaste VUL skulle jag i morgon vara i v. 8+0, enligt SM 9+3. MEN det är inte alls pålitliga mätningar vid VUL sa överläkaren på gyn och hon sa att jag absolut inte ska räkna utifrån något annat än senaste mensen!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Våran heter såklart Myran! Eller kanske Myhran!

Stanna där du är! ♥
  • angiee
    kick

Ok, när såg ni hjärtat ??? vilken v enligt sm och vilken v enligt VUL?
  • Kickan 84

Hanna: Så om jag ringer om två-två och en halv vecka och får en akuttid (antagligen det enda jag kan få) så är det "säkrare" om allt ser bra ut?

Stanna där du är! ♥
  • hemligaärtan

Vår heter också Ärtan. I af kallar jag den det men min man säger Pyret2 för dottern kallade vi för Pyret. Tycker inte att Pyret2 är särskilt gulligt.

Jag får nog vänta ända till inskrivningen i v.11 på VUL. Hade först tänkt boka tid för VUL hos samma läk som efter eight var hos, men eftersom hon fick MA typ samma dag som hon varit där så vågar jag inte. Ologiskt kanske.

• Kickan 84

angiee: Såg hjärtat i slutet av vecka 6 enligt vul, sm 7+2.

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick... statistiken för mf om man ser hjärtat i v 10+0 o frammåt (t o m några dagar tidigare men jag vet inte exakta gränsen) då är riskerna lika små som i v 12+0 o frammåt både enligt min läkare och enligt rapporter jag läst o fumligt nog tappat bort.. flåt..

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Pladdertråden!