• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Dulia

God morgon! Jag kikar bara in lite snabbt och säger hej! Idag måste jag bara jobba så ni kommer inte se mig härinne något. Har ju t.o.m åkt in tidigare till jobbet för att jobba.

Hoppas ni alla får en bra dag!!

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Hannnas

Lättja... du hinner inte inhandla nåt nytt innan kvällen tror du??

Jag tror att mina blodvärden och mitt BT kan vara ute o flyga.. vet inte men jag misstänker... sist jag kollade BT var det ju 90/50.... så det påverkar säkert.... saken är den att jag säkert hade kunnat anstränga mig och jobba, så jag har skitdåligt samvete... *lindra det*

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

Äsch då Hanna! Man ska lyssna på sin kropp nu och jag tror att vi alla kan vara överens om att jobbet kommer typ i sista hand nu. Min hjärna har iaf gått på mammaledighet så jag undrar verkligen hur det närmaste halvåret kommer att bli...

• Hannnas

Lättja.. tack gumman... har alltid sån råångest när jag är hemma... o jag mår allmänt skit idag, har fått för mig att allt kommer gå åt skogen... att bebis inte lever o att jag ja... du vet...

Nä hjärnan har verkligen lämnat in för gott... kan inte tänka alls heller så jag vet hur du har det... har du oxå prob med att du tappar saker hela tiden oxå?

• MrsMurphy

Japp! Ingen kontroll över fysiken och dum i huvudet!

Så nu har jag första bebbeprylen avklarad! Fick en jättesööt röd pop klänning för att mitt syskonbarn lär inte klä så bra i den...

• Hannnas

Gillar POP kommer du kolla könet lättjis?

usch.. både igår och imorse ömmade det så där bebis ska ligga i magen inte i ligamenten utan annorlunda... har du/ni kännt så?

• MrsMurphy

Jag har som att det spänner till rätt ordentligt i livmodern ibland. Att det drar till rätt hårt och ilar plus att det brukar kunna sticka till rätt hårt mitt under vänstra revbenet. Men jag har ingen aning hur det är med ligament etc för jag har ingen koll på min anatomi. Men jag är väldigt symptomlös just nu. Inga tuttar som ömmar eller så.

Klänningen i galleriet nu! Måste ju föreviga det första klädesplagget!

Kommer inte kolla kön! Har hört att förlossningen nästan blir lättare för att man är så förbenat nyfiken på vad det är! Så vi ska vara så sprängdfyllda av nyfikenhet här hela graviditeten!

• Hannnas

Lättja... haha ja jag är då lika nyfiken på förlossningen iaf, kommer oavsett vara totalt ointresserad av vad som sitter mellan bebbens ben då men känner man att man kan använda det som en "morot" why not

Kilar in o tittar på klänningen........

*svär över ett segt FL*mår illa*

• Hannnas

Söööt den är Lättja... o jag förstår att du är en stolt faster

Svar på tråden Pladdertråden!