• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

den här nonstop-piller grejen jag berättade om... funderar vad man ska använda för påsar. Nån som har nån bra idé? Tänkte om man tar vanliga små 1 liters fryspåsar å klipper av dom en bit så dom blir kortare. Problemet är att dom ofta är ganska breda...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Magda... kan du inte ta ett organzatyg o göra små påsar av, o sidenband runt?

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Hanna: åj va avancerat de blev nu då! Tänk på att kalaset är på lördag å jag bor i SKOGEN!

• MrsMurphy

Hanna: Maaaaagen kom igång efter det... Skulle ju rapportera om jag kom på nåt knep!

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • MagdaA

Skulle ha fått tag på sånna små påsar med stängning som man får typ smycken å andra småsaker i. Nån som vet var man kan köpa sånna?

• Hannnas

Magda... hihiiiii du har inga sådana "rester" sen bröllopet då... inget annat tyg att göra små påsar av? eller sån hårdare men mjuk plast som man slår in kakor med?

• Hannnas

Lättja.... habibiiiii ska vräka i mig poppisar ikväll o en majskolv med smör på för att bre på lite extra .... wihoooo

• MagdaA

Hanna: inga bra tygrester tyvärr. Hmm...sån plast kan man väl inte sy i va? Vill ha platta påsar...

Svar på tråden Pladdertråden!