• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Dulia

Lurkan, nej det vill dom inte. Fast jag hade väl egentligen räknat med det också så innan jag började jobba 75% så kom vi överens om att jag skulle jobba så mkt oavsett vad FK gör.

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • jazzy

Hej hej.....

Har varit i väg på bokrean & köpt en kartbok!!!!Glad
    Orkar inte bara sitta inne & hosta....

• lurksmulan

Lättja: Kan du lägga undan ett ex av "Vad alla svenskar borde veta"? Sen lovar jag att handla resten själv!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • jazzy

Fick ju ett sjukintyg igår,det står inget om att jag inte får vara ute,men det måste jag väl kunna?? iaf ta en liten promenad.Hostar gör jag oavsett om jag är inne eller ute....

• lurksmulan

jazzy: Det är klart du får gå ut! Det står ju inget om isolering?! Och frisk luft är alltid bra.

• jazzy

Ja jag tycker oxå det...*host host*
    Hoppas att semlan mår bra ,trots hostan!!!

• snöstjärna
    jazzy:

Jag har tokhostat sen två veckor nu ... å de e alltså så att man till slut inte får luft. Eller nästan kräks. Så jag var toknojig att det var därför jag fick blödningen förra torsdagen.
    Men igår när jag pratade med gynekologen så sa han att hosta kan inte påverka fostret. Du kan inte hosta till ett missfall eller liknande...

å det tyckte jag var väldigt lugnande...

Så hosta på ;) även om de inte e nå skoj ... inne på tredje veckan nu =((
    Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
  • Thezzizen

Jazzy, jag tycker du ska passa på o ta lite friskt luft så länge de inte är 20 minus ute för de är ju inte alltid bra för luftrören... Såklart din semla mår bra....

Hihi, lyckades ju hålla sig kvar trots min vinterkräksjuka i v 5. Hoppas det bara bevisar hur stark den är

• lurksmulan

Och Laban stannade i magen trots att jag spydde 5-6 ggr/dag i 15 veckor! Så de är trots allt tåliga de små liven!

• jazzy

Tack tjejer..man blir ju alltid lite orolig.Astman har blivit värre sen jag började jobba på förskolan....Det är ju inte såå kul att ta mediciner så ofta...

Svar på tråden Pladdertråden!