• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • jazzy

LURK: smygtittade i Ett barn blir till,när jag var & handlade.....*längatar*

• lurksmulan

jazzy: Åh din fuskis! Jag vill också! Jag har haft en gammal upplaga av den förut, men den försvann i nån flytt. Jag vill ju se hur stor bebis är i magen, hur den ser ut!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • jazzy

Hihihi...men bara lite !!! har en från 1990,vilken skillnad

• Dulia

Idag ringde en gammal vän till mig. Vi har inte haft kontakt på några år (hon visste inte att jag hade barn ). Orsaken till att hon ringde är att hon ska gifta sig i sommar och jag och maken är bjudna. Bröllopet är den 30 juni vilket inte är så långt efter mitt BF så jag kommer vara nyförlöst typ. Hon bor ca 30 mil bort så det är en bit att resa. Jag känner mig inte så jättepigg på att gå på detta bröllop men jag vet inte om man kan tacka nej. Tycker ni jag är ego om jag gör det?

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Lidenborg

Vågar knappt sätta mej här men gör det ändå! ~wiii~

• Lidenborg

Dulia;

Skulle jag vara hon skulle jag ha förståelse för det. Det är ju trots allt rätt ansträngande och påfrestande att föda barn...

• Thezzizen

Så, nu ska jag tvinga im ig lite lunch innan det är dags att åka till jobbet. Idag är en såndärn dag då matkänslan är totalt som bortblåst och ändå åt jag väldigt liten frukost för de var inte så mkt fil kvar *suck*

• lurksmulan
    Dulia: Du kan väl tacka ja med reservation för ändringar. Du vet ju inte när bebisen tänker komma eller hur du kommer må. Säg som det är, kan hon inte ta det hade det nog inte varit värt det ändå.
    Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Thezzizen

Ja Dulia, att tacka ja fast med reservation som lurkan säger. Nu har hon ju pratat med dig och vet hur det ligger till...

• Dulia

Lurkan, ja så kan jag ju göra Vilken tur att man kan få hjälp med sitt tänkande ibland

Lidenborg, har du plussat? Jag kommer ihåg ditt nick men jag har inte sett dig på länge (fast jag kanske inte är den som har mest koll på folk )

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
Svar på tråden Pladdertråden!