• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • JUSTer

Hej alla.
    Vilken tid skulle magda vara där?

Gravid - v. 14
  • lurksmulan

Jag vet inte, nån sa 9.30!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Hannnas

Lurkis.. nä jag vet inte heller om hon tar bil el inte Fundersam som du säger skulle ju micke inte med... o 9:30 hörde jag med... *flundrar*

Fasen vad körigt jag har det idag ändå hinner ju knappt med FL

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Nu är jag tillbaka! var hos läkarn mellan 9.30-10 sen mellan 12-13.30 på balansering i Nordmaling, dit är det 8 mil så det blev en bit å köra, typ 17-18 mil idag... men nu är jag hemma igen!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • lurksmulan

Åh vad du är efterlängtad Magda!
    Såg allt bra ut?

• MagdaA

Japp! det gick super! Va 2 läkare idag så jag blev extra bra kollad! Var min vanliga läkare och en jättemysig kvinnlig gyn-läkare. Har träffat henne förut, bl a när jag fick mf i höst. Hon var med för att lära sig den nya ul-maskinen. Min läkares komentar var "Det ser utmärkt ut!" Så det kändes skööönt! Tidigare har dom mätt tappen till 26-27 mm. Nu låg den på 28-29 mm då det kändes ännu bättre! Dom gjorde bara ett enkelt vul, såg bara en skymt av Räkis som låg å vinkade lite. Dom bände inget me dom där hemska metallgrejerna så jag slapp det onda! Så nu är det rutin-ul nästa vecka och nästa koll av tappen den 16:e

• JUSTer

Åh, vilken lättnad att den till och med är längre. Den här gången kommer det att gå vägen. Glad

Gravid - v. 14
  • lurksmulan

Vad skönt att höra Magda!!

• MagdaA

hihi! va söta ni är tjejer! läst ikapp sen i morse å man blir ju rörd av hur ni bryr er! sötisar! Ni har rätt i att jag har en bit till stan. 3 mil ungefär, å vi åker ALLTID bil om vi ska nånstans, går inga bussar här. Haha! Tog bilen i morse å lämnade tillbaka den trasig till Micke! Avgassystemet.....lät som en folkracebil!

Svar på tråden Pladdertråden!