• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Magda.. ihh så skönt!! SA ju att den skulle växa till sig wihooo..... vad är balansering?

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Hanna: Ja! Du hade rätt! Sen sa han att det där trycket jag kände förut...kan hända att det tryckte neråt å att tappen blev lite påfrestad, nu trycker det inte längre, därför den är lite längre nu! hmm....balansering, svårt å förklara. Alternativ medicin. Man kollar energierna i kroppen. Måste nog gå några behandlingar för att förstå. Jättesvårt att förklara. Men man får veta hur ens kropp mår, balansen i kroppen helt enkelt.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Vet ni.. jag är faktiskt lite glad idag första gången jag verkligen känner mig gravid vaknade och det kändes som om det hänt nåt med magen, den ser verkligen gravid ut nu syns i alla kläder och är rund o fin

Uppe på invigningen av nya CT:n idag så var det flera i personalen, bl a verksamhetschefen som reagerade och kommenterade att jag är gravid känns jättemysigt, ni vet ju vilka tält vi har på oss i huset

• Kickan 84

Hejsan tjejer!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Jorå, förutom min dåliga mage så är det okej! Det värsta är att jag i bakhuvudet vet att det första som hände innan förra mf:et var just att magen blev... ja, inte bra...

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick... men det är säkerligen en trist tillfällighet... för magen pajjar mellan varven för oss alla här verkar det som så försök att inte koppla samman det med mf

*positiv*

• Kickan 84

Bara så orolig nu när det är såhär, för innan har den typ varit... ja stenhård... blääk!

Nog med SKIT-snack nu!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. hahah gillar du inte SKITsnack nädå vi kan byta ämne om du vill ...

Bara imorgon kvar.. sen rUL ihhhh kan knappt tänka på annat nu!

Svar på tråden Pladdertråden!