Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Magda... så fiiiin *saknar mina kissar som väntar hemma*

Kick... självklart är det så!! bebis är viktigast av allt!!!...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas
    Kickan 84 skrev 2007-02-02 15:59:32 följande:
    Jag är vrålallergisk mot katter, men får väl erkänna att det ändå inte är några favoritdjur! Stanna där du är! ♥
    Vad är det du säääääger!!!!! .... skrutt

O självklart har det växt till på måndag ökade symptom är ju bara positivt såklart!!
  • Hannnas

Kickan.. haha ja det går knappt att fatta mellan varven o när det slår en så ihhhh vad härligt overkligt det känns

Andning... ?? va vad??? näää har jag aldrig hört att man behöver ... eller hur resonerar alla rökare? *ironi*

• Hannnas

Kick.. hihi mysiga M ...

Vi ska bjuda in svägerskan o A:s brorsa på middag o melodifestival... de har inte varit hos oss sen innan vi gifte oss... så det är väl dax nu....

• Hannnas

Kickan... haha jo... min mage syns ju med nu och hon har ju gått förbi sitt "roliga" nu så att säga... 11 tunga veckor kvar...

• Hannnas

Jaz.. haha ja vi ska se vad som kan ordnas fram ... har iaf lugg nu...

Nä nu ska jag logga ut o njuuuta av att det är fredag Ha det bäst underbara tjejjer!!

• Hannnas

Mooorron

Lättja... du är ju i de veckorna nu när navelsträngen anläggs fullt ut och moderkakan ska ta över den funktion som gulkroppen i äggstocken haft förut bl a... (v 10-12 ca)...

Klart det kan kännas lite och det kan oxå bli så att gulkroppen inte återbildas som den ska utan bildar en sk gulkroppscysta, vilket är helt ofarligt men kan svida o göra oont...

Thezz... japp, det är prestationsångest i den högsta grad där den inte ska vara kände så i somras när svägerskan florerade med att hon minsann var gravid, strax efter vårt 3:e mf... MEN nu ska det gå vägen för er, koagel kan det ju vara för att blödningen runt endon kanske inte alltid "rinner ut direkt"... det vet du ju såklart.. men jag förstår oron... men jag tror ändå på er

Jag behöver lite hjälp idag !! Jag ska ju som sagt bjuda in svägerskan o A:s bror på middag ikväll... jag har helt fastnat för att jag vill göra en potatisgratäng o en av mina supersallader och nåt till det... nu vill jag gärna ha oxfilé... men damen i fråga är livrädd, o då menar jag hysterisk... hon vägrar äta nåt rött.... o då menar jag t o m lätt ljusrosa kött... trots att jag säger 72 grader vägrar hon... *suck*.... Frågan är då... ska jag steka hennes kött hårt, vilket hon inte ens gillar, eller ska jag hitta på nåt annat isf VAD??

Jag äter inte fläskfilé och jag ror inte hon äter lamm... fisk känns trist till o kyckling ännu tråkigare... eller vad tycker ni??

**alltid samma visa när de ska komma**

• Hannnas

Tack för förslagen tjejjer

Thezz... hur gör ni med rostbiffen, för visst ska den vara lite rosa den med... o det är ju det hon totalvägrar

ALLT som är upphettat till 72 gr är det ingen fara med

JUSTer... jag måste fixa iordning mig först haha nädå... jag ska fixa det vid tillfälle...

• Hannnas

Thezz.. *nyfiken*... menar du hela biten el i skivor då?? förklara...

• Hannnas

Theeezz.. vill ju veta vad du marienerar i föörst

Svar på tråden Pladdertråden!