Pladdertråden!
Magda... så fiiiin
*saknar mina kissar som väntar hemma*
Kick... självklart är det så!! bebis är viktigast av allt!!!...
Magda... så fiiiin
*saknar mina kissar som väntar hemma*
Kick... självklart är det så!! bebis är viktigast av allt!!!...
Kickan.. haha ja det går knappt att fatta mellan varven o när det slår en så ihhhh vad härligt overkligt det känns
Andning... ?? va vad??? näää har jag aldrig hört att man behöver
... eller hur resonerar alla rökare? *ironi*
Kick.. hihi mysiga M
...
Vi ska bjuda in svägerskan o A:s brorsa på middag o melodifestival... de har inte varit hos oss sen innan vi gifte oss... så det är väl dax nu....
Kickan... haha jo... min mage syns ju med nu och hon har ju gått förbi sitt "roliga" nu så att säga... 11 tunga veckor kvar...
Jaz.. haha ja vi ska se vad som kan ordnas fram
... har iaf lugg nu...
Nä nu ska jag logga ut o njuuuta av att det är fredag
Ha det bäst underbara tjejjer!! ![]()
Mooorron
Lättja... du är ju i de veckorna nu när navelsträngen anläggs fullt ut och moderkakan ska ta över den funktion som gulkroppen i äggstocken haft förut bl a... (v 10-12 ca)...
Klart det kan kännas lite och det kan oxå bli så att gulkroppen inte återbildas som den ska utan bildar en sk gulkroppscysta, vilket är helt ofarligt men kan svida o göra oont...
Thezz... japp, det är prestationsångest i den högsta grad där den inte ska vara
kände så i somras när svägerskan florerade med att hon minsann var gravid, strax efter vårt 3:e mf... MEN nu ska det gå vägen för er, koagel kan det ju vara för att blödningen runt endon kanske inte alltid "rinner ut direkt"... det vet du ju såklart.. men jag förstår oron... men jag tror ändå på er
Jag behöver lite hjälp idag
!! Jag ska ju som sagt bjuda in svägerskan o A:s bror på middag ikväll... jag har helt fastnat för att jag vill göra en potatisgratäng o en av mina supersallader och nåt till det... nu vill jag gärna ha oxfilé... men damen i fråga är livrädd, o då menar jag hysterisk... hon vägrar äta nåt rött.... o då menar jag t o m lätt ljusrosa kött... trots att jag säger 72 grader vägrar hon... *suck*.... Frågan är då... ska jag steka hennes kött hårt, vilket hon inte ens gillar, eller ska jag hitta på nåt annat isf VAD??
Jag äter inte fläskfilé och jag ror inte hon äter lamm... fisk känns trist till o kyckling ännu tråkigare... eller vad tycker ni??
**alltid samma visa när de ska komma**
Tack för förslagen tjejjer
Thezz... hur gör ni med rostbiffen, för visst ska den vara lite rosa den med... o det är ju det hon totalvägrar
ALLT som är upphettat till 72 gr är det ingen fara med
JUSTer... jag måste fixa iordning mig först haha
nädå... jag ska fixa det vid tillfälle...
Thezz.. *nyfiken*... menar du hela biten el i skivor då?? förklara...
Theeezz.. vill ju veta vad du marienerar i föörst ![]()