Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Lättja.. niiice mantra

flundrar lite på om jag ska marinera köttet i balsamvinäger bl a... då blir det ju automatiskt mörkare och man kan slippa hårdsteka det utan att det syyns

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Lättja... rekommendtationerna är överdrivna allan enligt mig iaf... herreguud vilken hetsjakt det är ju... när kom rekommendationerna lixom?? fick man inte barn innan, eller var det fler "skador" el fler mf??

Dessutom testas ju svenska varor väldigt noga nuför tiden mot vad de gjorde tidigare...

... tycker det är enormt överdrivet som sagt och så länge man inte överdriver något så tror jag det mesta är oki...

Som det här med kattlådan t e x... herreguuud finns ju kvinnor som tror att man inte "får" rensa lådan... riskerar de att äta bajset el???... nä okunskap och rädsla och ett skrämmande livsmedelsverk är vad vi har tycker jag...

• Hannnas

JUSTer.. *asg* nä då har vi hört samma då ... sen vad jag förstått så ska man undvika att tvätta då doften är farlig för barnet ... damsugaren för farligt väsen för fostret och riskerar fosterskador...

Nä soffläge o vin är nog bäst

*ironi*

• Hannnas

JUSTer... haha så är det att vara född till man ju... visste han inte det tidigare var det ju på tiden.. män ÄR lurade hihi

• Hannnas

*pustar*... diskuterar blodgrupper i en tråd... *pust*

• Hannnas

Heeej Kick...

O nu som jag ska åka o handla

• Hannnas

Kick.... du, ska du köpa seabandsen kan jag skicka mina till dig ist om du vill???

• Hannnas

Kick... nä de fungerade inte alls på mig... bara liiite i början... du får mina om du vill... kan lägga dem på lådan nu i helgen så har du dem på måndag... om du vill ha mina beggade tvättar dem såklart

• Hannnas

Så slipper du slänga ut 110 el vad de nu kostade... om de inte fungerar på dig heller ... o fungerar de så är det ju lyysande ... svarta har jag...

• Hannnas
    Kickan 84 skrev 2007-02-03 10:30:03 följande:
    Hanna: Ja, det vore jättesnällt! Allt som kanske hjälper är väl värt ett försök!Om det blir värre unde helgen får jag fråga gyn vad hon tycker på måndag dessutom... är inte så lätt att få saker gjorda i denna dimman, trots att jag ler för att jag känner mig så JÄVLA gravid! Hahaha Stanna där du är! ♥
    Ja visst är det hemskt .... lägg din adress i min inbox, så tvättar jag dem idag och skickar dem imorgon så har du dem på måndag senast tisdag
Svar på tråden Pladdertråden!