Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

thezz.. ja nojja kommer man nog alltid att göra, när man slutat nojja för det ena så börjar man med något annat... nog rätt naturligt... KK på tis då... spännande

För övrigt vill jag bara bli av med februari... känns som en evig väntan tycker jag...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Lättja.... runt v9-10 hade jag jättemycket molvärk... det är för att livmodern växer så fort just då
    morron förresten

• Hannnas

**väntar på att maken ska vakna... vill ha ny magis innan dagen startar ordentligt**

• Hannnas

Morron magda o NO

Fiiiin mage magda!! min man sitter på dass... *väntar otåligt* sen kommer ny från mig med ...

• Hannnas

Kick... fy sjuttan så läskigt!!!! Men jag tror allt är bra med bebis iaf... säkert ett blodkärl som brustit... men huga för sånt.... skönt att ni ska på vul redan imorgon!!

Nu finns v14 utlagd, inte så stor skillnad tycker jag...

• Hannnas

Kick... hur mår du förresten idag? o igår kväll, hur bidde det?....

• Hannnas

Nu ska jag äta frukost *hungrig* kan ju inte äta innan bilden är tagen juuuu

• Hannnas

Kick... nä klart... blöder det fortfarande? Mycket??

• Hannnas

Kick.. ja då är det säkerligen "bara" ett ytligt blodkärl i hönan... annars hade det ju kommit "uppifrån" så att säga... *pust*

• Hannnas

Kick.. jag veeeeet. *ångest*... men glad att du har vulet som kommer säga att allt är fint imorgon

nu ropar A frulle

Svar på tråden Pladdertråden!