Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

usch.. ja jag minns att de var onödigt dyra...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Kick... fiint

Nu åker jag o handlar... höres senare

• Hannnas

Kick... trist att han är borta varje helg men nästa helg blir det fest!! ... "hitta på" kan vara oroväckande när man mår illa gör en stoooor sallad o bunkra med film annars

*bakar*

• Hannnas

Åsso dags för ny vecka igen .....

•:*¨¨*:•. Här ska födas bebisar .•:*¨¨*:•.

Believer v.26, Bf 17 maj. Väntar en underbar FLICKA
    2007      v.25, Bf 20 maj
    Dulia      v.23, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag tror flicka) UL 14/2. Hoppas få veta kön då
    lurkan    v.15, bf 2 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-UL 5/3, köns-UL 4/4
    Magda    v.14, Bf 10 augusti (pojke tror M, jag osäker, flicka enligt Marie)
    Hanna    v.14, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda) UL 1/3.
    Lättja     v.11, Bf 31 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer   v.10, Bf 3 september (pojke enligt Marie)
    after eight v.10, BF 5 september (pojke enligt Marie)
    Kickan    v.7, BF 21 september (pojke tror jag)
    Hemligaärtan v.7, BF 21 september
    Thezzizen v.7, BF 25 september (manuellt räknat 28/9)

• Hannnas

thezzz... nä vi skickade hem gästerna... nädå det blev jättelyckat!!! Jag hittade väääärldens mittbit av oxfilé (som jag älskar) och marinerade den i en vitlöksmarinad och en niice balsamico vinäger jag hittade .... "dolde" den rosa färgen samtidigt som jag då inte blev tvungen att helgenomsteka det hihi  sen en smarrig protatisgratäng och en sallad med massa gott i ( röda oliver, soltorkade tomater, solrosskott, babyplommontomater, maccé, silverlök mm mm).... sen bakade jag kladdkakan såklart... MEN kunde på vanligt vis inte hålla mig till receptet utan gjorde om det lite blev suuuper gott

Kan ju förtälja att jag använde totalt 1L vispgrädde igår

• Hannnas

Thezz... älskar faktiskt köket när jag inte mår illa... o älskar att bjuda på middagar av olika varianter... mina drömmar var ju antingen läkare el kock tidigare nu är drömmen att bli mamma

• Hannnas

thezz... haha ja ni är såååå välkomna

ja nu är det "bara" 26 veckor kvar hihiiii....

Hur mår DU idag då, hur är det med blödningarna mm mm? Illamående?

• Hannnas

Thezz... ja fy *** för dina blödningar... så trist.... men som sagt så länge allt är bra med bebis så kan man kanske leva med det ändå, men det måste ju hela tiden påminnas om den ovisshet som känns i början... bläk för det.... men du ska göra nytt vul på måndag var det va?

Svar på tråden Pladdertråden!