• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Kick.. vul/UL o hjärtljud lugnar... ett tag... men sen måste man hitta nåt sätt att hantera sina känslor för tyvärr försvinner de knappt...

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Hanna: Pratade med en kompis som har haft enormt problem med illamående och hon sa att läkaren kunde skriva ut lergigan även för att man skulle kunna sova bättre? Tänkte om jag kanske skulle ta upp det med läkaren i veckan, eftersom jag mår som sämst om kvällar/nätter plus sömnsvårigheterna...?

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hanna: Sant! Men jag tror att det är bra för mig med såna milstolpar bara en bit emellan hela tiden iaf!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84
    angiee skrev 2007-03-04 10:15:17 följande:
    finns postafen receptfritt??
    Japp!
    Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. stämmer fint det... det är lugnande, tar bort en viss typ av oro... därför man använder det inom äldrevården oxå

• Hannnas
    Kickan 84 skrev 2007-03-04 10:14:58 följande:
    Hanna: Sant! Men jag tror att det är bra för mig med såna milstolpar bara en bit emellan hela tiden iaf! Stanna där du är! ♥
    Klart det är
  • Kickan 84

Hanna: Okej, ska nog höra mig för om det då!

Vet ni vad jag är galet rädd för? Förutom att något är fel...? Att det är TVÅ, trots allt!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Ääääääääääälskar min kropp!!! Får man säga så men jag har aldrig älskat den som jag gör nu... önskar ALLA får känna samma känsla!!

• Kickan 84

Hanna: Hihi, åååh så underbart!!!

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!