• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Kickan 84

Angiee: Det är inte ovanligt att de inte visar sig förrän rutin-UL, lätt att de gömmer sig bakom varandra osv...  Tror och tror, ibland gör jag det och ibland inte!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick... hittade detta i svenska tvillingregistret:

Mellan 1 och 2% av alla födslar är tvillingfödslar. Denna siffra varierar något i olika delar av världen Av de tvillingpar som föds utgörs ungefär 1/3 av vardera enäggstvillingar, likkönade tvåäggstvillingar och olikkönade tvåäggstvillingar.

och att gulkroppen blev enorm är pga av att den blev en cysta inget jätteovanligt eg o säger faktiskt inget om äl:en

Lättja... livmodern är ju placerad heeelt olika å oss alla.. o tänk, jag är ju 2 1/2 v "före" dig... o magda en vecka före mig... det händer mycket varje vecka tycker jag

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Hm, men överläkaren sa att det INTE var en cysta...? Skumt!

Stanna där du är! ♥
  • angiee

det återstår väl att se om det är en eller två därinne...

• Hannnas

Kick.. låter underligt tycker jag.. gulkroppen i sig säger ju annars inget om ÄL:en ju.... knasigt... o den ömmade?? ja knas men spela roll den har ju uppfyllt sin funktion

• Kickan 84

Haha, ska ni sitta redo att höra i veckan då?

Hanna: Haha jag vet inget, lyssnade bara på vad hon sa, överläk. alltså, de andra ifrågasatte jag friskt!!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. hihi du får väl inte missa att ifrågasätta ÖL det gör jag haha

• Kickan 84

Hanna: Ska komma ihåg det till nästa gång!

Fiiiin magen är!!

Stanna där du är! ♥
  • Thezzizen

Pust o stånk, nu har jag dammsugit ordentligt, som det behövdes.

Lättja, jag vet att det inte är ngn tröst och jag vet att jag kommer låta precis som dig, men alla magar ser olika ut.
    Sen måste jag säga att jag tycker både magdas o hannas magar är väl tillväxta för antal veckor =), eller vad tycker ni`?

Kicka, du får ringa i morrn o boka!

Nu är ju min chans minimal till tvillingar, nu när de letat som attans ett par ggr där inne och bara hittat en, men om de skulle vara så skulle jag nog bli enormt Stolt fast även lite orolig samtidigt..

Nån som vill dela med sig av lite gravsymtom?

• MagdaA

en kompis till mig gjorde vul i vecka 8. DOm sa att det var BARA EN. HELT SÄKERT! Eftersom hon gått på hormoner å visste att hon släppt ner 2 ägg så kollade dom noga. Dom upptäckte på rutin-ul att det var 2.

Ängel i himlen och plutt i magen!
Svar på tråden Pladdertråden!