• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Thezzizen

Och glömde säga att igår o idag har de kommit rosa flytningar igen. Jag skulle kunna döda de där vagitorierna som gjorde att de slutade blöda, nu får man ju hunda ggr värre ångest när de kommer nån droppe ibland...

• Hannnas

Ny magbild nu får man dra i tshirten för att den ska täcka magen ska bli kul att se om den spricker i slutet

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

>Hanna, du får sluta o göra mig såhär avundsjuk..........

• Hannnas

thezz ... hahaaa... skruttis... när får vi se din fina mage då?

• Thezzizen

hanna, du menar min bilring av julmaten? Är det den du vill se?

Nä, du jag ska se om de finns ngt som lever där inne först sen till helgen kanske..

• MagdaA

Morrn morrn! Måste berätta nått mysigt! I morse när jag vaknade la jag mig på rygg. Kände att magen va alldelens spänd å jag kunde känna hur det buffade som på höger sida av naveln. Micke börja sig över mig å hans första komentar va "Men kolla!!! Jag kan se botten på din navel!" I vanliga fall är min navel väldigt djup, å de brukar han reta mig för...men inte nu! Iaf, sen la han kinden på det stället där det buffade, å då kunde han känna små buffar. Så mysigt!

Nu håller han på att göra iordning frukost och koka ägg. Brukar äta ägg-smörgås på söndagar, så gott!

Hanna: Din mage har verkligen vuxit sen förra veckan! Kul!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Kickan 84

Hanna: Gud vad det växer!! Supergulligt!!

Stanna där du är! ♥
  • MrsMurphy

Hann: Jisses vad den växer!

Magda: Jag längtar verkligen efter det där nu! Skrattande

En annan har ju skickat ut karln för att leta reda på nybakt bröd... Generad

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • Thezzizen

Lättja, helt rätt! Gravida måste få nybakt gott bröd på söndagmorgnar =)

• Hannnas

Lättja... haha rätta takter

Thezz... skrutt!!  Jo jag fattar att du behöver lite mer bekräftelse av liv först... men lova att du tar en nästa helg då

Ja nu ser jag själv att det har hänt en del denna veckan bara Kul faktiskt...

Svar på tråden Pladdertråden!