• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • jazzy

nja vet inte..man måste nog ha lite tro oxå!!Det har jag INTE.Tror inte alls på hälsokost Fundersam
    Är nog lite allmänt dålig i magen,gasig som fan...stackars familjen

• Kickan 84

jazzy: Hehe, det känner jag igen!!

Har du provat postafen?

Stanna där du är! ♥
  • MrsMurphy

För mig blev kombinationen postafen + seabands den ultimata lösningen. Själva sebands funkade inte nåt vidare utan postafen och postafen funkade bättre med seabands...Fundersam

• Kickan 84

Lättjis: Men du har inte behövt något starkare? Jag hade tänkt klara mig på postafen men vet i tusan, tror jag ska fråga gyn om nåt annat i veckan...

Stanna där du är! ♥
  • jazzy

Japp men blir såå trött!! Har bara en kvar!!!

• Kickan 84

jazzy: Okej! Du får skicka mannen och handla mer i morgon!

Jag har inte kunnat fungera utan det dagtid, kvällstid hjälper det dock inte särskilt mkt! Sover skitdåligt p g a illamåendet.

Stanna där du är! ♥
  • MrsMurphy

Kickan: Allt förrsvann ju vips för mig så jag var ju helt plötsligt inte illamående i v9 längre. Så några rejäla ångestveckor då utan syptomer... Iofs så är det fortfarande dött på symptom fronten. Skrikandes 

• Kickan 84

Lättja: Mmm, förstår det!

Räcker med att jag är symptomfri en dag så flippar man! Ska tjata till mig VUL under nästa vecka så jag HOPPAS att jag kan lugna mig lite då. Just nu sover jag knappt på nätterna och när jag gör det har jag mardrömmar... funkar inte riktigt...

Men magen växer ju!!! Det är ju ett himla bra symptom!

Stanna där du är! ♥
  • jazzy

Brukar alltid må illa på em eller kvällen.Just nu har jag ont i magen,drack blåbärssoppa igår!!!Det brukar ju vara stoppande...

• Kickan 84

jazzy: Ja, samma här... alltid värst eftermiddag/kväll...

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!