• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Kick.. haha du är ju knasig har du inga problem så skapas de OM de nu är två så kan du inte ändra på det... se det som en anledning att köpa en snygg UJ hihi

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Haha, nej det blir nog skitbra, när chocken lagt sig! Vi lär ju svimma båda två där inne isåfall... men, självklart är man lycklig bara den/de mår bra!!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. ja det är ju fantastiskt... men mitt barn.. vårt barn växer där inne... så att det syns på utsidan jag är så enormt stolt!!! Hur kan jag inte älska kroppen när den innehåller det mest fantastiska jag och Anders någonsin kan skapa

• Kickan 84

Hur stor är egentligen chansen/risken för tvillingar när man bara hade EN gulkropp?? Alltså bara ett ägg som släppt?

Stanna där du är! ♥
  • MrsMurphy

Jag fick ju order igår att inte gnälla om magen men jag kan inte låta bli att vara orolig ändå. Jämför med era i samma veckor och min ligger ju verkligen jättelågt i jämföresle med era. Fundersam Har grubblat rätt hårt om detta senaste tiden. Varför är min som en fettvalk nertill på magen och inte en sån där riktig mage som både Hanna och Magda har?

• Kickan 84

Hanna: Känner faktiskt detsamma!! Det är ta mig tusan magiskt!!!!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. ja då är det isf enäggs vi pratar om.. OM de inte missat en gulkropp och chansen/risken för enäggs är ju enooormt liten.... vet inte procenten men de finns säkert på nätet.. ska kolla

• Kickan 84

Har aldrig hört talas om att vi ger varandra order här inne!

Lättja: Med tanke på att många förstföderskor inte får riktig gravidmage förrän efter v. 20 så är det nog inget att oroa sig för. Men förstår att du gör det, man nojjar ju om det mesta nu för tiden!

Hanna: Mja, den de hittade var ju SVINSTOR, gyn sa ju att "Detta har varit en dunder-ägglossning"!

Stanna där du är! ♥
  • MrsMurphy

Ska väl tillägga att jag vet att jag är fetare men just detta att den ligger så lågt i samma vecka när man kollar veckorna.

• angiee

kick

borde dom inte sett på vul redan om det va 2 eller tendens till 2?
    tror du fortfarande på tvillingar?

Svar på tråden Pladdertråden!