• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

angiee.. åhh vad KUUUL jättespännande

Thezz.. det var nu i veckan du har ditt vul med va? vilken dag o tid?

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

Angie, vad spännande vilken tid ska du dit?

Hanna, jag har också vul på onsdag kl 09.15, alldeles för lång tid dit. Tittade lite i patient2000 på bokningen på mig, då stod det att jag skulle dit på grav.ul, coolt!

Så om de är ok då, ska jag försöka hinna ringa mvc, försöka få en bild och försöka komma på nåt bra sätt att berätta för mina föräldrar. Men det är om de ser ok ut, jag är redan dönervös..*suck*

• Hannnas

thezz.. patient2000... är det ert bokningssystem på nätet ?

Nu kommer allt gå bra, det har ju inte gått så långt som denna gånge ju o det är ju nåt positivt som sagt, se till att få en bild, ta en bild med mobilen på den och skicka den till föräldrarna o låt dem klura lite

• Thezzizen

Hanna, bra idé, dock kan varken min mor el far ta emot mms. Tråkigt nog...''Annars hade ju de vart skoj..

Patient2000, är den interna patientbokningen/översikten hos oss ja... Så alla mina sjukhusbesök finns reggade där, och de harju blivit ett par på senare..

• Hannnas

thezz... älskar internet bokningarna SÄS har ju ganska nyligen börjat med detta, vi är dock inte med (fan för bakåtsträvarna på vår avd )...

Men du... mail då? eller fax

• angiee

Thezz

Ja ska dit kl 11.20

Torkar tårarna här hemma, precis läst förlossningsberättelse som fick hormonerna att svalla Gråter

• Thezzizen

Ja du hanna, ja mail skulle kunna funka... Eller helt enkelt får de upptäcka själv om bilden sitter på kylen..

• Hannnas

Thezz.. jättebra idé!!! Bjud hem dem på fika

• Thezzizen

Fast frågan om de inte skulle vara lite tråkiga och inte våga säga nåt *S*

ja, vi får se, jag ska ha ett foto först ja..

• Hannnas

Thezz... säg att ni ska fira nåt men inte vad... häng upp bilden på kylen, placera ut nåt annat bebisaktigt lite strategiskt och se allmänt jäkla lycklig ut då vågar de säkert säga nåt

Nä nu ska jag ner på stan igen.. ska göra lite blomsterarrangemang och så ska vi kolla ut en jacka till maken han måste ju matcha mig

Svar på tråden Pladdertråden!