• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Skiiit FL idag

Heeej tjejjer.. skrev ett långt inlägg tidigare men blää det försvann Skrikandes

Angiee... jag har oxå sådär svinont mellan varven.. eller ont o ont mer jäkligt obehagligt starkt molande... har vaknat måånga nätter av detta... det är ju för att livmodern växer snabbt och ligamenten som töjer sig vad jag förstått

Nu ska jag snaaart ner på lunch.. fasen.... redan...

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Har ringt o fått tid för köns UL förresten   kommer ske i v27

Vänta på bebislistan

Vänta på bebislistan!

Believer v.30 Bf 17 maj. Väntar en underbar FLICKA
    2007 v.29, Bf 20 maj
    Dulia v.27, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag tror flicka)
    lurkan v.19, bf 2 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-UL 5/3, köns-UL 4/4
    Magda v.19, Bf 6 augusti (pojke tror vi, flicka enligt Marie) Rutin-UL 6/3
    Mamma till F&S v 18 Bf 8 Augusti RUL 22/2
    Hanna v.18, Bf 11 augusti (funderar, kan det vara en kille ändå) KönsUL 7/5
    Lättja v.15, Bf 30 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v.15, Bf 2 september (pojke enligt Marie)
    Kickan v. 12, BF 21 september (pojke tror jag)
    Hemligaärtan v.11, BF 21 september
    Thezzizen v.11, BF 25 september (manuellt räknat 28/9)
    missK v.9, BF 14 oktober (flicka enligt Marie)
    Angiee v.8 BF 15 Oktober (flicka enligt Marie)
    Lidenborg v.7 BF 27 Oktober
    Jazzy v.7 BF 28 oktober (pojke enl Marie)
  • MagdaA

Hanna: kul! Jag ska försöka mig på å charma Micke lite i kväll. Kanske kanske lyckas jag! *hoppas*

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

Hanna: alltså, ang det här att ta reda på kön...

• Hannnas

Magda.. *asg* ja man kan ju undra vad du menar hihi ... ja övertala han tycker jag jag menar.. tänk.. han kanske får veta att han väntar på sin son.. eller dotter förlossningen handlar ju ändå om allt annat än kön ju

• MagdaA

Hanna: ja precis! såg att mitt första inlägg kunde misstolkas lite! Aja, får se vad han säger i kväll. Men vi lär nog ha fler chanser, lär få göra några ul till framöver. Ska passa på å fråga i morgon hur högt upp livmodern går också. Å sen får jag nog svar på urin-odlingen jag lämnade i fredags. Börjar fundera på om det kan vara svamp endå. Har inte nå konstiga flytningar eller så, men det svider å är irriterat, å vill inte gå över

• Hannnas

Magda.. usch.. obehagligt låter det.. ja jag skulle behandlat om jag vore du.. kan du inte ringa o fråga om svaret så du får reda på det tidigare??

Känner du inte livmodern? Veeet att du klagar på "fluff" men nu borde den ju strax ovan naveln kan jag gissa

• MagdaA

Hanna: bm sa att svaret skulle komma i morgon. Å jag ska ju endå dit då så jag pratar med henne direkt å hör vad hon säger. Tycker hon jag ska behanda för svamp så gör jag det.

jo, tror jag känner livmodern, men som sagt, vadderingen ivägen. Ska kolla i morgon. Ska även fråga hur moderkakan ligger, för den låg typ för öppningen sist...

• Hannnas

Magda.. ja det kan ju vara skönt att ha lite koll på moderkakan, men den har säkert krupit upp ...

Även om du har "vadd" som du själv säger så om du ligger på rygg, trycker hårt men försiktigt med hela handsidan så ska du kunna känna rätt bra tror jag

Känner min vid naveln precis

• MagdaA

Hanna: ska känna efter senare. Igår va det full rulle i magen hela dagen! Endel tydligare buffar, men nästan hela tiden vardet som om han slog kullerbyttor eller nått, det liksom for om kring... så mysigt!

Svar på tråden Pladdertråden!