• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Jaylin

Hej igen!

Tillbaka från lunchen!
    Magda: hoppas att du inte behöver ligga hela 9 månader...

Hannah: tack för svar! Nej, det har inte kommit något svart - hua!
    När de spolar så spolar de via livmodern och ut i äggledarna,så det hamnar ju i kroppen på något sätt... Blä!

Jag ska till gyn och hämta remiss för blodprover idag, då ska jag boka tid för att få pergo åxå.

• angiee

Hannah

Men det går i perioder, & inte alls så där "vattnigt" i flytningen som ja läst om att man borde ha som gravvo, mer ÄL (fast vitare) hihi

• Thezzizen

Magda, jag har ett supergott recept på kassler. Dock hinner jag inte skriva ned de nu. Måste rusa till frissan!

kram på er

• MagdaA

angiee: jag har också lotionflytningar. vita tjocka, ibland tunnare å enomskinliga.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

angiee.. man kan inte jämföra flytningar.. o jag har klart o tydligt lotion, vita.. precis som du beskriver.. haft det hela tiden ...

Under ÄL var mina som äggvitor fast helt klara...

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • angiee
    MagdaA skrev 2007-03-05 13:10:26 följande:
    angiee: jag har också lotionflytningar. vita tjocka, ibland tunnare å enomskinliga. Ängel i himlen och plutt i magen!
    OK, bra
  • angiee

Hannah
    Precis så upplever ja det åxå samt skillnaden mellan ÄL..
    Bara undra
    Nu ska ja jobba lite & sen ta hand om min värkande kropp (rygg+ mage)

VILL HEM!

• Kickan 84

Hej!

Fy fan vilken pärs jag gått igenom idag säger jag bara! KK skulle ringa upp 8.30, det gjorde de aldrig. Sur som ett bi ringde jag tillbka vid tio, fanns inga uppringningstider och ingen fick man prata med. Fick ringa sjukvårdsrådgivningen och fick därigenom akutnumret till KK, där en barnmorska svarade.

Jag berättade att jag har ont i magen (har inte sovit på hela natten på grund av detta) och är jätteorolig. Kärringjäveln bara pratade om missfall, hur lite de kan göra åt det osv. Jag sa ifrån att jag VET att de inget kan göra men att jag vill komma in ändå och kolla det och att läkaren på KK sagt åt mig innan att höra av mig. Kärringen blev jättesur och sa att ja, jag försöker bara informera dig! Om vaddå? Missfall? Precis som att jag inte redan vet ta mig fan nästan allt om det!!! Gråter

Hur som helst fick jag en tid idag klockan 15.00, efter mycket om och men. Gick hem från praktiken vid elva, gråtandes som en jag vet inte vad!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84
    angiee skrev 2007-03-05 13:07:22 följande:
    Kan man ha vita lotionsflytningar utan att det är onormalt?Lite ÄL liknande??
    Har lotionsflytningar hela tiden. Tycker dock inte de är lika ÄL-sekret, som är genomskinligt och segt som äggvita.
    Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. en del personer borde fan kickas från allt vad vård o människor heter

MEN.. du fick tid idag!!!!!! underbart!!! Glöm nu inte be om en bild på er lilla myra!! wihooo

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Pladdertråden!