• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Linda... du kan ju prova redan i helgen vi rekommenderar det varmt som sagt o vin kan man inte ha för mkt av hemma tänk nu på att du inte har så många veckor kvar ju

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • Honeyflowers
    Hanna: Nej precis... det är så man får tänka... här i eskilstuna har solen kommit fram o nästan all snö har smält bort från vår tomt så man ser gräsmatta nu! Åhh som jag längtar efter våren nu. Men den är på G
    16 mars..då är det dax!!
  • MagdaA

HF: ingen snö? oj..här har vi nog snö i 2 mån till... snöade heeela dagen igår!

nu börjar det lukta gott här! Köttet i ugnen!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Honeyflowers
    Magda: Mmm hörde det, pratade precis med mina föräldrar som befann sig i Björna precis, ja Björna som utanför Övik
    Vi har sommarstuga i Långvattnet!
    16 mars..då är det dax!!
  • MagdaA

HF: jaha ja!

Åhhhh!!! Pengarna är påväg! Gick in på internet banken nu å på måndag får jag nästan 12 000:-! Jag ska på stan! Jag ska på stan! Jag ska på stan!

Ska ringa å boka tid hos frissan på en gång!

• MagdaA

Alltså, jag brukar inte ha dåligt minne! Men nu har det verkligen hänt nått! Ringde frissan för att boka tid. Är en rätt stor salong med flers frisörer. Vill ju gå till hon som jag brukar gå hos, men jag kunde inte komma på namnet! Förvånad Jag brukar ALDRIG glömma namn! Fick förklra hur hon såg ut...då visste hon i telefon vem det var... Sen frågade hon vad jag hade för tel nr, för att hitta mig i kundregistert....öhhh.....hmmm...   Fundersam Höll inte på å komma på vårat hem nr! Knas! Bokade iaf en tid, men sen när jag lagt på så kom jag på att det nog inte passar nå bra... får ringa och boka om, en annan dag. Pinsamt å ringa igen!

• JUSTer

Magda: Vad hette hon? Vilken salong?

Gravid - v. 15
  • lurksmulan

Hanna, jag hittade ett recept på vinägrettemarinerad oxfilé, det måste ju vara din dröm!!

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • MagdaA

JUSTer: Lenas Frisörer, Diana heter hon. Hur så?

Svar på tråden Pladdertråden!