• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

lurkis.. hahaaa ja det är jättegott!!!! Men jag föredrar kall vinägrette åhhh vill ha NU Räcka ut tungan

Här har vi knappt haft snö alls denna "vintern" snödropparna blommade i januari

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • Honeyflowers
    Magda: Grattis till pengarna! Man känner sig verkligen mkt fräschare efter ett frisörbesök oxå! Jag var ju där idag..
    16 mars..då är det dax!!
  • Hannnas

Linda.. och när får vi se då??

• Honeyflowers
    Hanna. HAHA* det vet jag inte... kan inte fota mig själv...Räcka ut tungan måste isåfall invänta maken tills han kommer hem. OM jag nu får för mig att fotasFlört
    16 mars..då är det dax!!
  • Honeyflowers

Sonja Aldén tycker jag om. Och Måns. ( såå söt) och även Anna Book. SUCK. Det kan ju inte bli EN vinnare av dom heller. The Arks låt har jag tyvärr inte hört ännu.

16 mars..då är det dax!!
  • MagdaA

Hoppas Ola Salo hittar nå andra kläder till i morgon!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Magda.. hahaaa fattar inte aaaalls vad du menar tycker du inte han är snygg eller

Gillar the arks låt jättemycket måns såklart och marie lindberg är ju för söt...

Svar på tråden Pladdertråden!